Gå til innhold

Desentralisert sykepleierutdanning!

Anbefalte innlegg

Gjest Kanskje student igjen:-)
Skrevet

Vurderer å ta i mot tilbudet fra kommunenm om å ta sykepleien på 4 år.De anbefaler da å jobbe i 50% stilling ved siden av.

Er det noen her inne som har tatt utdannelsen på denne måten?

Er det tungt?Mye arbeid?Går det fint å jobbe mer enne 50%?Hvordan er teoridelen og praksisdelen lagt opp?

Skrevet

Jeg har ingen egen erfaring (har nettopp startet på heltids studier på sykepleien), men har ei venninne som tok det på deltid for noen år siden.

Hun sier det gikk greit, men anbefalte meg sterkt å ta det på heltid hvis jeg hadde mulighet da det er mye jobbing også på desentralisert. Hun syntes det tidvis ble litt vel mye med både jobb, familie og studier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...