Gjest trygg skolevei?? Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg ble mobbet på skolen. Stort sett forskjellige former for verbal mobbing. Ett år var det mye fysisk mobbing. Jeg ble slått med stokk, pinner ble stukket inn i sykkelhjulet mitt, jeg fikk steiner kastet på meg hver dag på skoleveien. 0 Siter
Gjest trygg skolevei Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Vet egentlig ikke hva jeg ville med innlegget om mobbing på skoleveien. Trengte kanskje bare å fortelle noen om det. Men det er vanskelig for meg når ingen svarer. Er det greit at skoleveien skal være fylt med vold? Kan det skape problemer i voksen alder? Hva kan jeg gjøre nå som det er flere år siden? 0 Siter
Gjest som man Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Vet egentlig ikke hva jeg ville med innlegget om mobbing på skoleveien. Trengte kanskje bare å fortelle noen om det. Men det er vanskelig for meg når ingen svarer. Er det greit at skoleveien skal være fylt med vold? Kan det skape problemer i voksen alder? Hva kan jeg gjøre nå som det er flere år siden? Det er større sjanser for svar om en stiller et spørsmål. Ingen vet bedre enn deg om det har skadet. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Vet egentlig ikke hva jeg ville med innlegget om mobbing på skoleveien. Trengte kanskje bare å fortelle noen om det. Men det er vanskelig for meg når ingen svarer. Er det greit at skoleveien skal være fylt med vold? Kan det skape problemer i voksen alder? Hva kan jeg gjøre nå som det er flere år siden? Nei, det er ikke greit at det er vold på skoleveien, langt i fra. Hva du kan gjøre nå som det er lenge siden, kommer an på hvor mye du sliter med idag, som følge av det.. 0 Siter
BMS! Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Vet egentlig ikke hva jeg ville med innlegget om mobbing på skoleveien. Trengte kanskje bare å fortelle noen om det. Men det er vanskelig for meg når ingen svarer. Er det greit at skoleveien skal være fylt med vold? Kan det skape problemer i voksen alder? Hva kan jeg gjøre nå som det er flere år siden? Du kan sikkert få hjelp til å bearbeide de vonne opplevelsene du har hatt i oppveksten. Få en henvisning fra legen din. Fikk du noe hjelp når det pågikk, fortalte du det til noen, eller ble du oversett av voksene som skulle tatt ansvar? Utrolig tris, og slik skal vi ikke ha det, verken før eller nå. Men du, jeg håper du søker hjelp for å få det ut "av kroppen". Det vil du sikkert få mange gode år igjen for siden, selv om det sikkert er tøft å rippe opp i det nå. Innlegget ditt tyder jo på at du sliter med dette, jeg vil ønske deg lykke til. Vennlig hilsen og god helg fra 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Vet egentlig ikke hva jeg ville med innlegget om mobbing på skoleveien. Trengte kanskje bare å fortelle noen om det. Men det er vanskelig for meg når ingen svarer. Er det greit at skoleveien skal være fylt med vold? Kan det skape problemer i voksen alder? Hva kan jeg gjøre nå som det er flere år siden? Grunnen til at det ble så få svar, er nok sannsynligvis fordi det ikke var noe direkte spørsmål i innlegget ditt. Det er veldig trist at du har måttet oppleve dette, og hvis du ikke allere har noen profesjonelle å snakke med, så kanskje det hadde vært en idé. Dette tyder jo på at du har noe du trenger å snakke om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.