Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakker av erfaring. Det har ikke så mye med frykt å gjøre, som med følelser. Man blir på en måte hjernevasket, og dratt inn i en spiral, hvor man på en måte glemmer alt de vonde de sier og gjør, og bare ser fram til neste gang de er så vindunderlige - som bare de kan være. Følelsene blir sterke- både de positive og de negative, og dette blir etter hvert en livsstil.

Vanskelig å forklare bedre enn dette :-(

Klokt sagt, Colette.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

31

• tonie

14

• Lillemus

2

• ekte nick

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, jeg har alltid likt Ari :-) Jeg synes han er vakker, veltalende, og karismatisk :-) Det holder for meg å se hvordan hans kone har utviklet seg fra den "stygge andungen" til "den vakre svanen". For meg har det vært omvendt. Jo mer jeg har forholdt meg til menn, jo styggere har jeg blitt :-(

Du har nok helt klart vært sammen med feil menn, Colette.

Jeg tror nesten jeg kan garantere at Ari ikke ville hatt noen forskjønnende virkning på meg:)

Skrevet

Du har nok helt klart vært sammen med feil menn, Colette.

Jeg tror nesten jeg kan garantere at Ari ikke ville hatt noen forskjønnende virkning på meg:)

Nå skal jeg ikke sette i gang en ny lang tråd om kjekke menn. Men kan vi være enige om at denne karen har noe over seg da ? :-)

http://www.e2007.no/images/HaraldZwart2.jpg

Skrevet

Måtte søke opp noen flere bilder av ham, han er riktig så søt og koselig ut. :o)

Søt og koselig er han sikkert også..men først og fremst sexy, synes jeg :-)

Skrevet

Nå skal jeg ikke sette i gang en ny lang tråd om kjekke menn. Men kan vi være enige om at denne karen har noe over seg da ? :-)

http://www.e2007.no/images/HaraldZwart2.jpg

Jeg steinlikte ham helt til han ble kompis med Ari og begynte med disse fjærefølegreiene. Da var det tverrstopp. Sånn er tonie.

Skrevet

Jeg steinlikte ham helt til han ble kompis med Ari og begynte med disse fjærefølegreiene. Da var det tverrstopp. Sånn er tonie.

Tonie da....Aner jeg en tendens til Ari-aversjon her? Du kan jo ikke la det gå ut over stakkars Harald :-( (etternavnet er så vanskelig at jeg ikke gidder å skrive det:-( )

Skrevet

Tonie da....Aner jeg en tendens til Ari-aversjon her? Du kan jo ikke la det gå ut over stakkars Harald :-( (etternavnet er så vanskelig at jeg ikke gidder å skrive det:-( )

Å joda, jeg kan da det. Det er ikke bare søte Harald som er over og ut pga Ari. Jeg måtte dessverre også slutte å like kunstnere som Unni Askeland og Magne Furuholmen. Sånn kan det gå når man er sta som et esel. Livet er hardt, men må man så må man.

Nå håper jeg bare Arien er fornøyd med vennekretsen som den er og at han i hvert fall ikke utvider den med noen jeg liker.,

Skrevet

Å joda, jeg kan da det. Det er ikke bare søte Harald som er over og ut pga Ari. Jeg måtte dessverre også slutte å like kunstnere som Unni Askeland og Magne Furuholmen. Sånn kan det gå når man er sta som et esel. Livet er hardt, men må man så må man.

Nå håper jeg bare Arien er fornøyd med vennekretsen som den er og at han i hvert fall ikke utvider den med noen jeg liker.,

He..he....Jeg må le av deg, tonie :-) Den miksen har aldri vært i mine tanker. Men utholdende og sta - og ikke minst prinsippfast - det er du. Det skal du ha. Her er det ingen nåde :-)

Men aldri om jeg hadde ofret Harald pga av Ari. Et sted får grensen gå. Og ikke Magne Furholmen heller :-)

Skrevet

Absolutt ikke. Er det noen som har spunnet nett i hele kulturnorge er det han. Han vet at han har alle på sin side. Da er det ikke farlig å være "kontroversiell". Alle logrer for Ari. Han har landets bestselgende forfattere, de kuleste TV-personlighetene, høytstående politikere, pressefolk, filmskapere og halve kulturnorge på sin side. Han vet at han er trygg, derfor gjør han som han gjør. Er det noen som er underdog her er det Grimstad.

Kor kommer Birgitte Grimstad inn i bildet?

Skrevet

He..he....Jeg må le av deg, tonie :-) Den miksen har aldri vært i mine tanker. Men utholdende og sta - og ikke minst prinsippfast - det er du. Det skal du ha. Her er det ingen nåde :-)

Men aldri om jeg hadde ofret Harald pga av Ari. Et sted får grensen gå. Og ikke Magne Furholmen heller :-)

Huff, ikke snakk. Jeg måtte faktisk gråte litt pga det med Magne.

Jeg har en liste med folk jeg synes Ari bør vurdere å rekruttere til den nye åndseliten. Kanskje jeg burde sørge for at han får den? De er sikkert lojale til sin død og jeg vil ikke savne dem en dag.

:)

Skrevet

Huff, ikke snakk. Jeg måtte faktisk gråte litt pga det med Magne.

Jeg har en liste med folk jeg synes Ari bør vurdere å rekruttere til den nye åndseliten. Kanskje jeg burde sørge for at han får den? De er sikkert lojale til sin død og jeg vil ikke savne dem en dag.

:)

Ja, han burde nok få den listen, synes jeg. Hva med Per Heimly da? Syntes du det var tungt å ofre han også? For ikke å snakke om kongen og dronningen. Og kronprins Haakon? Så du han i sameland her om dagen- hvor han løp etter reinen som stakk fra han? Han er nå bare knallsøt da :-)

Skrevet

Ja, han burde nok få den listen, synes jeg. Hva med Per Heimly da? Syntes du det var tungt å ofre han også? For ikke å snakke om kongen og dronningen. Og kronprins Haakon? Så du han i sameland her om dagen- hvor han løp etter reinen som stakk fra han? Han er nå bare knallsøt da :-)

Per Heimly er akkurat der han skal være. Et meget godt vennevalg der, Ari:)

Stakkar krompen har jo ikke noe valg, så han er fortsatt inne i varmen. Han er en goding, han. Jeg er i grunnen veldig glad for at det var han som ble tronarving og ikke hans søster.

Skrevet

Krompen er en kjernekar! :o) *Liker*

Skrevet

Per Heimly er akkurat der han skal være. Et meget godt vennevalg der, Ari:)

Stakkar krompen har jo ikke noe valg, så han er fortsatt inne i varmen. Han er en goding, han. Jeg er i grunnen veldig glad for at det var han som ble tronarving og ikke hans søster.

Han er en goding, ja :-) Ingen tvil om det. Skjønner ikke helt hva du har i mot søsteren hans da men...bortsett fra ta hun er gift med Ari da :-)

Skrevet

Han er en goding, ja :-) Ingen tvil om det. Skjønner ikke helt hva du har i mot søsteren hans da men...bortsett fra ta hun er gift med Ari da :-)

Det er vel i grunnen bare det:)

Skrevet

Det er vel i grunnen bare det:)

Og da må konklusjonen på denne debatten mellom oss bli:

At du liker Mette Marit :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...