Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lest en del av innlegga dine,og må si jeg blir forbanna over din manglende empati!!!du virker seriøst syk og selvopptatt!!rakker ned på andre,slenger dritt og viser jo null toleranse!!!!

når du er inne på selvmord,så vet jeg iallefall EN jeg virkelig skulle blitt kvitt..

Den var ekstremt ufin.

Skrevet

har lest en del av innlegga dine,og må si jeg blir forbanna over din manglende empati!!!du virker seriøst syk og selvopptatt!!rakker ned på andre,slenger dritt og viser jo null toleranse!!!!

når du er inne på selvmord,så vet jeg iallefall EN jeg virkelig skulle blitt kvitt..

Fatter ikke at du tør å si noe sånt engang jeg!!!

Skrevet

Det var virkelig å gå for langt!!

Skrevet

Gjør heller noe med dine egne problemer. Jævla dust.

Skrevet

Du er i alle fall veldig usaklig,og går over grensen her!

Gjest En etterlatt
Skrevet

Det du skriver blir ren idioti å lese for meg og min familie som sitter igjen som etterlatte etter et selvmord.

At den som tar sitt liv går ut ifra at det "lønner seg", er en vrangforestilling som mange suicidale mennesker oppfatter som en sannhet.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg skjønner din frustrasjon, og jeg er enig i mye av beskrivelsen.

Den siste setningen var imidlertid langt over streken!.

Skrevet

Jeg har selv prøvd å ta livet mitt flere ganger. Men for et par år siden gjorde en annen i min nære familie et selvmordforsøk. Hvor vedkommende bare såvidt overlevde. Det ga meg en vekker og endret mitt syn på selvmord. Fordi jeg da fikk oppleve hvor grusomt det hadde vært å miste noen en virkelig er glad i..

Gjest pissed off
Skrevet

Jeg skjønner din frustrasjon, og jeg er enig i mye av beskrivelsen.

Den siste setningen var imidlertid langt over streken!.

beklager den siste setningen da!

Gjest pissed off
Skrevet

Hva av dette er psykologieksperten enig i? Bare av ren nysgjerrighet. :-)

alt utenom siste linjen,tenker jeg...(se forøvrig på psyk.forum...der du nok en gang starter debatt om deg selv)

Gjest En gang var jeg der
Skrevet

Jeg mener selvmord er en utrolig feig løsning hvis en har noen som er glad i seg. Da vil en påføre andre utrolig mye vondt for å slippe mer lettvint unna selv. Og jeg har vært langt nede og tenkt tanken selv, men har en fått unger så har en unger for hele sitt liv, og det vil si at en får holde seg i live så lenge noen vil ha deg her i livet. Og som regel lysner det, nå er alt det vonde bare en fjern drøm!

Gjest ikke pissed off ;-)
Skrevet

alt utenom siste linjen,tenker jeg...(se forøvrig på psyk.forum...der du nok en gang starter debatt om deg selv)

Du viser en smule manglende empati du også da...ved å holde på sånn. Er greit at man tar seg nær av ting, men jeg tror ikke innlegget var rettet spesielt mot deg.

Mange må tåle slike debatter hver dag, og klare å heve seg over det, eller si fra på en ordentlig måte. Denne måten du sier fra på, er ikke særlig pen. Eller empatisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...