Gjest påståelig? Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Ei påståelig dame i en skobutikk påsto at Gore-Tex er det samme som Sympatex. Ei annen - like påståelig dame, som er kunde - påstår at Gore-Tex og Sympatex er to forskjellige merkevare-membraner, med samme prinsipp. Altså to konkurrenter, men det er en annen sak. Gore-Tex er et bedre produkt enn Sympatex. Hvem ha rett? 0 Siter
Atene Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Hva som er best, vet jeg ikke, men forøvrig har sistnevnte rett. Det er to forskjellige varemerker. 0 Siter
3stakk Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Hakke peiling, men synes alle texer er oppskrytt 0 Siter
....AV Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Den siste har rett, altså at det er to forskjellige merkevarer og noe forskjellig membran-teknolog. Hvilken som er best skal jeg ikke uttale meg bombastisk om, men jeg har vel inntrykk av at Gore-tex er regnet som bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.