Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva om vi brukte genteknologi til å lage et tredje kjønn? Så kunne disse skapningene være slaver for mennene og kvinnene. Vi kunne kose oss med paraplydrinker mens nykommerne sleit på markene...

Skrevet

Hvis vi hadde kjedet oss kunne vi alltids more oss på deres bekostning. :-)

Men du kan jo kose deg med en paraplydring nå også. Kan du ikke?

Som jeg sa til deg her om dagen. Du må ikke glemme å leve litt her og nå:-) Ikke bare drømme om fremtiden.

Skrevet

Men du kan jo kose deg med en paraplydring nå også. Kan du ikke?

Som jeg sa til deg her om dagen. Du må ikke glemme å leve litt her og nå:-) Ikke bare drømme om fremtiden.

Enig! :-)

Dette er emuen SMIR, for anledningen iført et flamingokostyme, nytende en paraplydrink:-)

http://www.flamingomango.com/images/sandflam.gif

Skrevet

Ønsker bare å bli herre over et dusin slaver jeg, men skjebnen er hard mot meg...

Nei, nå tror jeg du tuller:-)

Skrevet

Dead link.

det var et smilende par (mennesker) med hver sin paraplydrnk.

Skrevet

Herregud for en tanke da... mye grubling på deg om dagen.

Skrevet

Tja... nazistene var jo inne på litt av det samme med den ariske rasen og alt det der. Og DET gikk jo ikke særlig bra.

Du får trøste deg med at jeg leste i VG i går at robotene står klare til å overta husarbeid og andre tunge/rutinepregede/kjedelige arbeidsoppgaver.

Skrevet

Da skulle vi jammen blitt feite allemann!

Visste du at husarbeid sluker mange kalorier? ;)

Skrevet

Da skulle vi jammen blitt feite allemann!

Visste du at husarbeid sluker mange kalorier? ;)

Å, søren! Ja, da vet jeg ihvertfall hva det kommer av! ;-)

Skrevet

Å, søren! Ja, da vet jeg ihvertfall hva det kommer av! ;-)

Med andre ord en god grunn til å sette igang å vaske huset ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...