Gå til innhold

Hva er det viktigste møbelet i huset?

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

10

• morsan

7

• Lillemus

4

• ....AV

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Seng, utvilsomt.

Roper:"Hører du det nå, Lottemann?!" Antar du ønsker dere en ny seng? ;o)

Skrevet

Seng, utvilsomt.

Roper:"Hører du det nå, Lottemann?!" Antar du ønsker dere en ny seng? ;o)

Neida, vi har god seng vi. :-)

Skrevet

Seng

Eller rettere sagt madrassene...*s*

Jeg rettferdiggjør et innkjøp til sønnen, hehe... det var dyrere enn jeg trodde, men jeg lot det stå til. :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234021240' post='4086526]

Eller rettere sagt madrassene...*s*

Jeg rettferdiggjør et innkjøp til sønnen, hehe... det var dyrere enn jeg trodde, men jeg lot det stå til. :-)

Gode mdrasser/seng er viktig, vi tilbringer tross alt ca. 1/3 av livet der.

Sjøl har eg ikkje tatt meg råd til god seng, men før eller seinere så må det vel bli ei rå med det.

AneM1365380603
Skrevet

Senga er viktig den, men det er i grunnen mange andre møbler også. F eks kjøkkenbord og stoler. I og med at senga kan brukes som bord, sitteplass og soveplass får jeg velge den da :)

Skrevet

Senga er viktig den, men det er i grunnen mange andre møbler også. F eks kjøkkenbord og stoler. I og med at senga kan brukes som bord, sitteplass og soveplass får jeg velge den da :)

*s*

Skrevet

Senga er viktig. Men jeg er innmari glad i kjøkkenbordet mitt også. :)

Skrevet

Helt greit, det kan jeg godt si, for det er sant:) Det er der det tilbringes mest tid.

Skrevet

Jeg skulle til å si sofa, ettersom jeg nå liggesitter temmelig nedsunket i den, men du har selvsagt helt rett - senga er aller, aller viktigst!!

Gjest høstløv
Skrevet

Vannklosettet, uten det, måtte vi gå ut i snøkavet til utedoen.

Skrevet

''Vannklosettet, uten det, måtte vi gå ut i snøkavet til utedoen.''

LOL! Her måtte vi i såfall ha nøyd oss med hjørnet av huset eller en busk (en nedsnødd sådan)

Skrevet

Men regnes doskåla som et møbel? Den er jo temmelig fastmontert... For meg er møbler løse ting som man kan flytte rundt på om man vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...