Lillemus Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Seng, utvilsomt. Roper:"Hører du det nå, Lottemann?!" Antar du ønsker dere en ny seng? ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 Seng, utvilsomt. Roper:"Hører du det nå, Lottemann?!" Antar du ønsker dere en ny seng? ;o) Neida, vi har god seng vi. :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 Seng Eller rettere sagt madrassene...*s* Jeg rettferdiggjør et innkjøp til sønnen, hehe... det var dyrere enn jeg trodde, men jeg lot det stå til. :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234021240' post='4086526] Eller rettere sagt madrassene...*s* Jeg rettferdiggjør et innkjøp til sønnen, hehe... det var dyrere enn jeg trodde, men jeg lot det stå til. :-) Gode mdrasser/seng er viktig, vi tilbringer tross alt ca. 1/3 av livet der. Sjøl har eg ikkje tatt meg råd til god seng, men før eller seinere så må det vel bli ei rå med det. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Senga er viktig den, men det er i grunnen mange andre møbler også. F eks kjøkkenbord og stoler. I og med at senga kan brukes som bord, sitteplass og soveplass får jeg velge den da 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 Senga er viktig den, men det er i grunnen mange andre møbler også. F eks kjøkkenbord og stoler. I og med at senga kan brukes som bord, sitteplass og soveplass får jeg velge den da *s* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Senga er viktig. Men jeg er innmari glad i kjøkkenbordet mitt også. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Ei god seng er uhyre viktig for livskvaliteten :-) 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Senga og godstolen kan likestilles! 0 Siter
tonie Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Helt greit, det kan jeg godt si, for det er sant:) Det er der det tilbringes mest tid. 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg skulle til å si sofa, ettersom jeg nå liggesitter temmelig nedsunket i den, men du har selvsagt helt rett - senga er aller, aller viktigst!! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Vannklosettet, uten det, måtte vi gå ut i snøkavet til utedoen. 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Vannklosettet, uten det, måtte vi gå ut i snøkavet til utedoen. ''Vannklosettet, uten det, måtte vi gå ut i snøkavet til utedoen.'' LOL! Her måtte vi i såfall ha nøyd oss med hjørnet av huset eller en busk (en nedsnødd sådan) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Vannklosettet, uten det, måtte vi gå ut i snøkavet til utedoen. Men regnes doskåla som et møbel? Den er jo temmelig fastmontert... For meg er møbler løse ting som man kan flytte rundt på om man vil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.