Gå til innhold

et forbanna vær!!

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv
Skrevet

Endelig! Jeg er kongen i gata! Jeg har krampe i kjeven etter å ha glist til naboene som sliter med snøskuffa.

Snøfreser, baby!

Vi har en traktor, som kommer og måker for oss på gårdsplassen og på den private veien. Slipper å gå ut i snøkavet.

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

25

• morsan

15

• Lotte :o)

12

• Lillemus

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Endelig! Jeg er kongen i gata! Jeg har krampe i kjeven etter å ha glist til naboene som sliter med snøskuffa.

Snøfreser, baby!

Snøfreser er for pingler. Traktor er tingen! ;o)

Men jeg har gitt opp prosjektet med å lære meg å brøyte med traktoren, jeg er rett og slett fysisk for liten til å klare å rekke ned på clutch + gass / brems samtidig som jeg må snu meg og se bakover for å se hvor skjæret treffer. :o( Nedtur.

Skrevet

For et hærlig vær. Liker det jeg:-)

Jeg synes også normalt det er herlig, men synes det var litt vel slitsomt med dagens snømåking...;-/

Skrevet

Vi får kose oss med dol, snømåking og kakao.

:- )

Det ble snømpking etterfulgt av kaffe og vaffel her, da:-)

Synes jeg fortjente det, etter 1time og 20 minutters måking...;-)

Skrevet

Jeg synes også normalt det er herlig, men synes det var litt vel slitsomt med dagens snømåking...;-/

Her blir det ikke noe måking før i morgen, men da må vi vel.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234026395' post='4086612]

Ta det som trening :-)

Ja, det merkes godt i rumpe og lår akkurat nå...;-)

Skrevet

Her blir det ikke noe måking før i morgen, men da må vi vel.

Jeg tar ikke sjansen på å utsette det i tilfelle det blir mildvær!

Skrevet

Ja, det merkes godt i rumpe og lår akkurat nå...;-)

Da kan du jo stryke på treingsforumet. Der teller alle bevegelser:-)

Skrevet

Da kan du jo stryke på treingsforumet. Der teller alle bevegelser:-)

stryke, men skryte. Litt forskjell på det.

Skrevet

Jeg tar ikke sjansen på å utsette det i tilfelle det blir mildvær!

Ja, du sier noe. Vi kom oss ut med bilen i dag og da vi kom hjem etter noen timer var det nesten mørkt og ingen gadd. Satser på at det er samme været i morgen også.

Skrevet

stryke, men skryte. Litt forskjell på det.

Jeg stusset litt over stryke, ja, så takk for oppklaringen;-)

Det var utrolig mye snø. Jeg synes jeg tar en ganske bra måkesjau på 15-20 minutter, men nå var det jammen meg ekstra mye!!

Skrevet

Hehe, det er ikke så mange timene siden jeg børstet av bilen min og nå gjorde jeg det enda en gang og det var minst 20 cm på den. Det har kommet svært mye snø i dag.

Skrevet

Snøfreser, baby!

Enda bedre med en som kommer med traktor og måker unna, jeg er knapt ute og måker, bare tar litt nærmest husveggen.-)

Skrevet

Enda bedre med en som kommer med traktor og måker unna, jeg er knapt ute og måker, bare tar litt nærmest husveggen.-)

Trodde du var sånn skikkelig handy-man, jeg! ;-)

Skrevet

Hehe, det er ikke så mange timene siden jeg børstet av bilen min og nå gjorde jeg det enda en gang og det var minst 20 cm på den. Det har kommet svært mye snø i dag.

*Tusler bort til vinduet og ser ut på lettskyet kveldshimmel, vakkert oppholdsvær og bilen som ikke har annet enn topphatten på seg* ;o) Aaaahh....

Skrevet

Ja, han skuffer litt der ass. Måker ikke snøen sjøl da gitt! *Rister sakte på hodet*

Gjest @krøll
Skrevet

Ja, nå har vi også ny rekord her denne vinteren. 4 cm, minst, kanskje tilogmed 4,5 !!!

Skrevet

En sånn har vi også, men han vi har i år har lagt seg til den vanen at han kommer utpå kvelden og brøyter. Så da står man jo der da, og må bare pent ut og måke for å i det hele tatt få løs bilen for å komme seg til butikken. Grrr.

:/

Skrevet

Trenger ikke å være rare hansymanen for å måke snø, selv en med 15 tommeltotter og alle sitter midt i neven klarer det:-)

Skrevet

*Tusler bort til vinduet og ser ut på lettskyet kveldshimmel, vakkert oppholdsvær og bilen som ikke har annet enn topphatten på seg* ;o) Aaaahh....

Ikke lenge siden dere omtrent daua av snøvær der oppe:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...