Gå til innhold

et forbanna vær!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er KJEMPEGØY med masse snø!

*finner fram ski og staver*

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

25

• morsan

15

• Lotte :o)

12

• Lillemus

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Trenger ikke å være rare hansymanen for å måke snø, selv en med 15 tommeltotter og alle sitter midt i neven klarer det:-)

Du er overkvalifisert med andre ord? ;o)

Skrevet

Jeg stusset litt over stryke, ja, så takk for oppklaringen;-)

Det var utrolig mye snø. Jeg synes jeg tar en ganske bra måkesjau på 15-20 minutter, men nå var det jammen meg ekstra mye!!

Ja, jeg synes det er kjempekoselig. Skal bli med ut å måke i morgen jeg også. Synes det også er koselig jeg:-)

Det er så skjelden vi har det slik i Oslo. Må på fjellet for å oppleve vinteren, men nå er det jo nydelig ute.

Skrevet

Ikke lenge siden dere omtrent daua av snøvær der oppe:-)

Da lot jeg bilen stå en hel uke gitt. Holdt på å daue av å ta bussen igjen! *Snøft*

Skrevet

Trenger ikke å være rare hansymanen for å måke snø, selv en med 15 tommeltotter og alle sitter midt i neven klarer det:-)

Enig i det, men litt barskt er det jo lell:-)

Skrevet

Ja, han skuffer litt der ass. Måker ikke snøen sjøl da gitt! *Rister sakte på hodet*

*rister enda litt til*

Skrevet

En sånn har vi også, men han vi har i år har lagt seg til den vanen at han kommer utpå kvelden og brøyter. Så da står man jo der da, og må bare pent ut og måke for å i det hele tatt få løs bilen for å komme seg til butikken. Grrr.

:/

Da får du skaffe deg en slik bil jeg har, den kan du kjøre i en halvmeter med snø.

Skrevet

Du er overkvalifisert med andre ord? ;o)

Yepp, jeg er meget overkvalifisert, hehe

Skrevet

Da lot jeg bilen stå en hel uke gitt. Holdt på å daue av å ta bussen igjen! *Snøft*

Her kjører vi så det fyker rundt oss, men de har problemer med å holde småveiene oppe.

Skrevet

Enig i det, men litt barskt er det jo lell:-)

Skal lite til for å sjarmere deg skjønner jeg:-)

Skrevet

Da får du skaffe deg en slik bil jeg har, den kan du kjøre i en halvmeter med snø.

Hehe, nei jeg vil ikke ha sånn 'her kommer jeg og jeg er konge-bil'. Det passer dårlig for imaget mitt, så da må jeg bare måke. Evt skaffe ny brøytemann;)

Skrevet

Ja, han skuffer litt der ass. Måker ikke snøen sjøl da gitt! *Rister sakte på hodet*

Bare det lille jeg måker hadde gjort at dere hadde sklidd av stolen:-)

Skrevet

Ja, det merkes godt i rumpe og lår akkurat nå...;-)

Hehe, rumpe og lår trenes evt sammen med mannen på fredagskvelder ;p

Skrevet

Hehe, nei jeg vil ikke ha sånn 'her kommer jeg og jeg er konge-bil'. Det passer dårlig for imaget mitt, så da må jeg bare måke. Evt skaffe ny brøytemann;)

Selvsagt må man ha kongebil.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234031328' post='4086726]

Hehe, rumpe og lår trenes evt sammen med mannen på fredagskvelder ;p

;-)

Gjest høstløv
Skrevet

I Danmark kalles slike biler for potensforlengere.

Skrevet

Det trenger jeg ikke:-)

Skrevet

Bare det lille jeg måker hadde gjort at dere hadde sklidd av stolen:-)

Hva tror du jeg gjør når gubben brøtyer med traktoren? ;o)

Skrevet

''potensforlengere''

Hm?

Jeg har hørt om penisforlenger, men potensforlenger var litt snodig, synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...