Gjest GA Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg synes det er KJEMPEGØY med masse snø! *finner fram ski og staver* 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Trenger ikke å være rare hansymanen for å måke snø, selv en med 15 tommeltotter og alle sitter midt i neven klarer det:-) Du er overkvalifisert med andre ord? ;o) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg stusset litt over stryke, ja, så takk for oppklaringen;-) Det var utrolig mye snø. Jeg synes jeg tar en ganske bra måkesjau på 15-20 minutter, men nå var det jammen meg ekstra mye!! Ja, jeg synes det er kjempekoselig. Skal bli med ut å måke i morgen jeg også. Synes det også er koselig jeg:-) Det er så skjelden vi har det slik i Oslo. Må på fjellet for å oppleve vinteren, men nå er det jo nydelig ute. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Ikke lenge siden dere omtrent daua av snøvær der oppe:-) Da lot jeg bilen stå en hel uke gitt. Holdt på å daue av å ta bussen igjen! *Snøft* 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Trenger ikke å være rare hansymanen for å måke snø, selv en med 15 tommeltotter og alle sitter midt i neven klarer det:-) Enig i det, men litt barskt er det jo lell:-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Ja, han skuffer litt der ass. Måker ikke snøen sjøl da gitt! *Rister sakte på hodet* *rister enda litt til* 0 Siter
mrxx Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 En sånn har vi også, men han vi har i år har lagt seg til den vanen at han kommer utpå kvelden og brøyter. Så da står man jo der da, og må bare pent ut og måke for å i det hele tatt få løs bilen for å komme seg til butikken. Grrr. :/ Da får du skaffe deg en slik bil jeg har, den kan du kjøre i en halvmeter med snø. 0 Siter
mrxx Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Du er overkvalifisert med andre ord? ;o) Yepp, jeg er meget overkvalifisert, hehe 0 Siter
mrxx Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Da lot jeg bilen stå en hel uke gitt. Holdt på å daue av å ta bussen igjen! *Snøft* Her kjører vi så det fyker rundt oss, men de har problemer med å holde småveiene oppe. 0 Siter
mrxx Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Enig i det, men litt barskt er det jo lell:-) Skal lite til for å sjarmere deg skjønner jeg:-) 0 Siter
tonie Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Da får du skaffe deg en slik bil jeg har, den kan du kjøre i en halvmeter med snø. Hehe, nei jeg vil ikke ha sånn 'her kommer jeg og jeg er konge-bil'. Det passer dårlig for imaget mitt, så da må jeg bare måke. Evt skaffe ny brøytemann;) 0 Siter
mrxx Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Ja, han skuffer litt der ass. Måker ikke snøen sjøl da gitt! *Rister sakte på hodet* Bare det lille jeg måker hadde gjort at dere hadde sklidd av stolen:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Ja, det merkes godt i rumpe og lår akkurat nå...;-) Hehe, rumpe og lår trenes evt sammen med mannen på fredagskvelder ;p 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Hehe, nei jeg vil ikke ha sånn 'her kommer jeg og jeg er konge-bil'. Det passer dårlig for imaget mitt, så da må jeg bare måke. Evt skaffe ny brøytemann;) Du får skaffe deg en sånn en, da - den er ikke "kongebil": http://www.eriding.net/media/photos/transport/040924_cb_mp_tran_052.jpg 0 Siter
mrxx Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Hehe, nei jeg vil ikke ha sånn 'her kommer jeg og jeg er konge-bil'. Det passer dårlig for imaget mitt, så da må jeg bare måke. Evt skaffe ny brøytemann;) Selvsagt må man ha kongebil. 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234031328' post='4086726] Hehe, rumpe og lår trenes evt sammen med mannen på fredagskvelder ;p ;-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Da får du skaffe deg en slik bil jeg har, den kan du kjøre i en halvmeter med snø. I Danmark kalles slike biler for potensforlengere. 0 Siter
mrxx Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 I Danmark kalles slike biler for potensforlengere. Det trenger jeg ikke:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Bare det lille jeg måker hadde gjort at dere hadde sklidd av stolen:-) Hva tror du jeg gjør når gubben brøtyer med traktoren? ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 I Danmark kalles slike biler for potensforlengere. ''potensforlengere'' Hm? Jeg har hørt om penisforlenger, men potensforlenger var litt snodig, synes jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.