Gjest høstløv Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Det trenger jeg ikke:-) Det er halvgamle menn på omkring de 50 som kjøper slike biler, derav navnet. 0 Siter
mrxx Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Hva tror du jeg gjør når gubben brøtyer med traktoren? ;o) Det vet jeg utmerket godt:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 I Danmark kalles slike biler for potensforlengere. *Hehe* Søstra mi sa det til en kar med porche (eller hva det nå var) en gang da han skrøt av bilen sin, "Ja, det var litt av en penisforlenger det der." Han ble temmelig flat... 0 Siter
mrxx Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Det er halvgamle menn på omkring de 50 som kjøper slike biler, derav navnet. Alt jeg har er stort.-) 0 Siter
tonie Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Selvsagt må man ha kongebil. Det må man så avgjort ikke. Hvis alle skaffer seg sånne må vi bygge ut veier, parkeringsplasser og rundkjøringer for de tar unektelig endel plass. De får være for viktigfolket:) 0 Siter
tonie Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Du får skaffe deg en sånn en, da - den er ikke "kongebil": http://www.eriding.net/media/photos/transport/040924_cb_mp_tran_052.jpg Eh, vel. Jeg trives i grunnen godt med skranglekassa mi. Dessuten har jeg vel ikke vondt av å måke litt. Litt altså. Nå er det nok for i år;) 0 Siter
mrxx Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Det må man så avgjort ikke. Hvis alle skaffer seg sånne må vi bygge ut veier, parkeringsplasser og rundkjøringer for de tar unektelig endel plass. De får være for viktigfolket:) Jeg trenger ikke så mye mer plass enn en vanlig bil, men hvis dere kvinner kjører så trenger der voldsom av plass. Dere kjører jo som om dere kjører trailere, selv om dere kjører en liten Golf. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Det må man så avgjort ikke. Hvis alle skaffer seg sånne må vi bygge ut veier, parkeringsplasser og rundkjøringer for de tar unektelig endel plass. De får være for viktigfolket:) Neste gang jeg skal skifte bil skal jeg ha 4-hjulstrekk! Banna bein! Nå er jeg dritlei av å stå fast på flat mark når det er "knuddersnø"! Ellers elsker jeg bilen min, men akkurat når det gjelder det spesielle føret er den ei balje... 0 Siter
tonie Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg trenger ikke så mye mer plass enn en vanlig bil, men hvis dere kvinner kjører så trenger der voldsom av plass. Dere kjører jo som om dere kjører trailere, selv om dere kjører en liten Golf. Nå er det stort sett menn man ser i de gigantene da. Konene og barna kjører i titusenkronersvraket;) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Er det snøen som irriterer? Åh, jeg skulle så gjerne hatt litt snø her nede i triste og grå Danmark, her regner det her! Drømmer om å høre lyden av snøplogen om morgenen igjen, mimre mimre... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Her har vi ca 60 cm snø. Ungene stor koser seg. Artig med vinter og skikkelig snø. Verre med bare slaps... :0) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Det må man så avgjort ikke. Hvis alle skaffer seg sånne må vi bygge ut veier, parkeringsplasser og rundkjøringer for de tar unektelig endel plass. De får være for viktigfolket:) Jeg er viktig nok til å kjøre i konebil. 0 Siter
mrxx Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Nå er det stort sett menn man ser i de gigantene da. Konene og barna kjører i titusenkronersvraket;) Sånn er det ikke her. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Nå er det stort sett menn man ser i de gigantene da. Konene og barna kjører i titusenkronersvraket;) Hva klassifiseres min som da? Stasjonsvogn (ikke så veldig stor), 1999-modell, kostet 55.000,- for ett år siden. Jeg er veldig glad i den! ) 0 Siter
tonie Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Neste gang jeg skal skifte bil skal jeg ha 4-hjulstrekk! Banna bein! Nå er jeg dritlei av å stå fast på flat mark når det er "knuddersnø"! Ellers elsker jeg bilen min, men akkurat når det gjelder det spesielle føret er den ei balje... Jo, jeg kan jo på en måte forstå at folk i nordnorge har behov for slike, men her tror jeg vel de fleste hadde greid seg bra uten. Det er vel ikke mer enn et par uker i året det laver ned sånn som det gjør nå 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Er det snøen som irriterer? Åh, jeg skulle så gjerne hatt litt snø her nede i triste og grå Danmark, her regner det her! Drømmer om å høre lyden av snøplogen om morgenen igjen, mimre mimre... Ja, det er et flott snøvær vi har i dag, slike dager med så mye snø er det ikke i Danmark mere. 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Eh, vel. Jeg trives i grunnen godt med skranglekassa mi. Dessuten har jeg vel ikke vondt av å måke litt. Litt altså. Nå er det nok for i år;) Men det er sjelden man måker mer enn i sin egen oppkjørsel, og det er da plenty av andre steder der det passer fint med en bil med litt store hjul...;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Alt jeg har er stort.-) Jeg vil si at bilen din er stor.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Nå er det stort sett menn man ser i de gigantene da. Konene og barna kjører i titusenkronersvraket;) Her er det omvendt. Damene kjører standsmessig, og mannfolkene kjører eldre biler. ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Skal lite til for å sjarmere deg skjønner jeg:-) *knegg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.