Gå til innhold

et forbanna vær!!

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv
Skrevet

Det trenger jeg ikke:-)

Det er halvgamle menn på omkring de 50 som kjøper slike biler, derav navnet.

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

25

• morsan

15

• Lotte :o)

12

• Lillemus

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva tror du jeg gjør når gubben brøtyer med traktoren? ;o)

Det vet jeg utmerket godt:-)

Skrevet

I Danmark kalles slike biler for potensforlengere.

*Hehe* Søstra mi sa det til en kar med porche (eller hva det nå var) en gang da han skrøt av bilen sin, "Ja, det var litt av en penisforlenger det der." Han ble temmelig flat...

Skrevet

Det er halvgamle menn på omkring de 50 som kjøper slike biler, derav navnet.

Alt jeg har er stort.-)

Skrevet

Selvsagt må man ha kongebil.

Det må man så avgjort ikke. Hvis alle skaffer seg sånne må vi bygge ut veier, parkeringsplasser og rundkjøringer for de tar unektelig endel plass. De får være for viktigfolket:)

Skrevet

Det må man så avgjort ikke. Hvis alle skaffer seg sånne må vi bygge ut veier, parkeringsplasser og rundkjøringer for de tar unektelig endel plass. De får være for viktigfolket:)

Jeg trenger ikke så mye mer plass enn en vanlig bil, men hvis dere kvinner kjører så trenger der voldsom av plass. Dere kjører jo som om dere kjører trailere, selv om dere kjører en liten Golf.

Skrevet

Neste gang jeg skal skifte bil skal jeg ha 4-hjulstrekk! Banna bein! Nå er jeg dritlei av å stå fast på flat mark når det er "knuddersnø"! Ellers elsker jeg bilen min, men akkurat når det gjelder det spesielle føret er den ei balje...

Skrevet

Jeg trenger ikke så mye mer plass enn en vanlig bil, men hvis dere kvinner kjører så trenger der voldsom av plass. Dere kjører jo som om dere kjører trailere, selv om dere kjører en liten Golf.

Nå er det stort sett menn man ser i de gigantene da. Konene og barna kjører i titusenkronersvraket;)

Skrevet

Er det snøen som irriterer? Åh, jeg skulle så gjerne hatt litt snø her nede i triste og grå Danmark, her regner det her! Drømmer om å høre lyden av snøplogen om morgenen igjen, mimre mimre...

Skrevet

Her har vi ca 60 cm snø. Ungene stor koser seg. Artig med vinter og skikkelig snø. Verre med bare slaps...

:0)

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg er viktig nok til å kjøre i konebil.

Skrevet

Nå er det stort sett menn man ser i de gigantene da. Konene og barna kjører i titusenkronersvraket;)

Sånn er det ikke her.

Skrevet

Hva klassifiseres min som da? Stasjonsvogn (ikke så veldig stor), 1999-modell, kostet 55.000,- for ett år siden.

Jeg er veldig glad i den! :o)

Skrevet

Neste gang jeg skal skifte bil skal jeg ha 4-hjulstrekk! Banna bein! Nå er jeg dritlei av å stå fast på flat mark når det er "knuddersnø"! Ellers elsker jeg bilen min, men akkurat når det gjelder det spesielle føret er den ei balje...

Jo, jeg kan jo på en måte forstå at folk i nordnorge har behov for slike, men her tror jeg vel de fleste hadde greid seg bra uten. Det er vel ikke mer enn et par uker i året det laver ned sånn som det gjør nå:)

Gjest høstløv
Skrevet

Er det snøen som irriterer? Åh, jeg skulle så gjerne hatt litt snø her nede i triste og grå Danmark, her regner det her! Drømmer om å høre lyden av snøplogen om morgenen igjen, mimre mimre...

Ja, det er et flott snøvær vi har i dag, slike dager med så mye snø er det ikke i Danmark mere.

Skrevet

Eh, vel. Jeg trives i grunnen godt med skranglekassa mi. Dessuten har jeg vel ikke vondt av å måke litt. Litt altså. Nå er det nok for i år;)

Men det er sjelden man måker mer enn i sin egen oppkjørsel, og det er da plenty av andre steder der det passer fint med en bil med litt store hjul...;-)

Skrevet

Alt jeg har er stort.-)

Jeg vil si at bilen din er stor....

Skrevet

Her er det omvendt. Damene kjører standsmessig, og mannfolkene kjører eldre biler. ;-)

Skrevet

Skal lite til for å sjarmere deg skjønner jeg:-)

*knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...