Gå til innhold

et forbanna vær!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234032576' post='4086786]

Her er det omvendt. Damene kjører standsmessig, og mannfolkene kjører eldre biler. ;-)

Haha, jeg har forstått at "hattkaillkjøring" er et flott uttrykk. Legg for øvrig merke til at de alltid har burgunderrøde biler! ;)

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

25

• morsan

15

• Lotte :o)

12

• Lillemus

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men det er sjelden man måker mer enn i sin egen oppkjørsel, og det er da plenty av andre steder der det passer fint med en bil med litt store hjul...;-)

Jeg vet ikke helt hva dere driver med, men jeg har i grunnen aldri behov for det. Nå er jeg ingen fjellets datter heller, det skal innrømmes. Fjell og utmark er ikke noe for meg, og bilen min er finfin å ha i byen. Passe stor og ikke fin nok til at noen gidder å stjele den, hehe.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva dere driver med, men jeg har i grunnen aldri behov for det. Nå er jeg ingen fjellets datter heller, det skal innrømmes. Fjell og utmark er ikke noe for meg, og bilen min er finfin å ha i byen. Passe stor og ikke fin nok til at noen gidder å stjele den, hehe.

Det er imildertid ingen garanti mot utforkjørsel at man har en kraftig vinterbil! Dette er fra i dag, i flg avisa.

http://media.aftenposten.no/archive/00961/_0001351388_jpg_961732g.jpg

Skrevet

Er det snøen som irriterer? Åh, jeg skulle så gjerne hatt litt snø her nede i triste og grå Danmark, her regner det her! Drømmer om å høre lyden av snøplogen om morgenen igjen, mimre mimre...

ja, usj :(

Skrevet

Hehe, det er ikke så mange timene siden jeg børstet av bilen min og nå gjorde jeg det enda en gang og det var minst 20 cm på den. Det har kommet svært mye snø i dag.

typen har brukt snøfresern to ganger i dag.. Noe dritt altså

Skrevet

*Tusler bort til vinduet og ser ut på lettskyet kveldshimmel, vakkert oppholdsvær og bilen som ikke har annet enn topphatten på seg* ;o) Aaaahh....

hehe,, spådd sol her om noen dager da =)

Skrevet

Ja, det er et flott snøvær vi har i dag, slike dager med så mye snø er det ikke i Danmark mere.

Nei, det er synd, vi flytter nok nordover igjen snart, savner snøen og fjellet:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234032440' post='4086782]

Jeg vil si at bilen din er stor....

Bilen er stor, men ikke noe problem å parkere på vanlige parkeringsplasser. Jeg kjører ikke trailer heller.

Skrevet

Bilen er stor, men ikke noe problem å parkere på vanlige parkeringsplasser. Jeg kjører ikke trailer heller.

Ja, bilen ja. Jeg utelot alt annet du skryter av .-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234088416' post='4087340]

Ja, bilen ja. Jeg utelot alt annet du skryter av .-)

Hehe.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...