Lotte :o) Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Hehe....... *s* Hvordan gikk det med Rally og dekk? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Omsider skikkelig vinter, sier nå jeg! *S* 0 Siter
Soulshine Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Yepp, men ikke bare der, hehe Store ører også? 0 Siter
mrxx Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234107076' post='4087545] *s* Hvordan gikk det med Rally og dekk? Vet ikke ennå, har ikke hørt noe mer. Det ordner seg nok. 0 Siter
Soulshine Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Nese også:-) Det begynner å høres ut som om du snakker sant, altså at mye er stort på deg hehe 0 Siter
BMS! Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg er superfornøyd med været vi har her i alla fall. Masse, masse snø ;-D God søndag 0 Siter
mrxx Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Det begynner å høres ut som om du snakker sant, altså at mye er stort på deg hehe Fikk streng beskjed av mor om å aldri lyve, hehe 0 Siter
Soulshine Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Fikk streng beskjed av mor om å aldri lyve, hehe Jeg lever mer etter "ikke gjør som mora di sier" jeg da hehe 0 Siter
mrxx Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg lever mer etter "ikke gjør som mora di sier" jeg da hehe Slike jenter vil norske menn ha, hehe. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Som jeg sa, alt er stort:-) *imponert* ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234107076' post='4087545] *s* Hvordan gikk det med Rally og dekk? Rally og dekk ja. Trailerne kom med sommerdekk, ikke så ille mønster på drivhjulene, men slitte dekk ellers. Det er bra å kjøre med herover nå, hvor det er myyyye snø. Utenlandske sjåfører skjønner ikke bæra av hvordan det er å kjøre på dette vinterføre. De hadde kjettinger som ikke passet, det hjelper jo ikke en dritt og de tenker tydeligvis ikke på at de skal stoppe disse store drogene heller. De sto fast på flata og det er jo like greit. Snakker om galskap. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Rally og dekk ja. Trailerne kom med sommerdekk, ikke så ille mønster på drivhjulene, men slitte dekk ellers. Det er bra å kjøre med herover nå, hvor det er myyyye snø. Utenlandske sjåfører skjønner ikke bæra av hvordan det er å kjøre på dette vinterføre. De hadde kjettinger som ikke passet, det hjelper jo ikke en dritt og de tenker tydeligvis ikke på at de skal stoppe disse store drogene heller. De sto fast på flata og det er jo like greit. Snakker om galskap. hehe, det ante meg. Jeg så dem på nyhetene for noen dager siden. Tror de hadde kjøreforbud da de kjørte av danskebåten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.