Gå til innhold

Blomster på døra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gutten min

Og gutten min på 12 ville på død og liv være med meg på butikken, noe han forøvrig virkelig hater, for å kjøpe blomster til morsdagen. Og han syntes ikke det holdt med en bukett, så han kjøpte to. Nå står det nydelige tulipaner på bordet. Og han har foreslått at vi dekker bord som står klart til i morgen, og at vi skal ha rundstykker med egg på til frokost.

Jeg er helt tuteferdig og rørt. Og så ufattelig takknemlig for å ha et slikt godt forhold til sønnen min.

Jeg regnet ikke med noe som helst i morra, men det hadde vært koselig med et kort fra ungene da. :o)

Så ringte det på døra her og da jeg gikk ut i gangen kom ungene og kastet seg over meg og tvang meg ut på kjøkkenet og et lite overnattingsbesøk vi har kom etter og passet godt på at jeg ikke kom ut i gangen ;o) - det tok noen sekunder før jeg skjønte at det var pappan (eksen) som var innom med noe til i morra. :o) Så nå har jeg fått forbud mot å gå inn på podens rom i kveld. *hehe* Spennende!

Gjest savner sin kjære

Jeg regnet ikke med noe som helst i morra, men det hadde vært koselig med et kort fra ungene da. :o)

Så ringte det på døra her og da jeg gikk ut i gangen kom ungene og kastet seg over meg og tvang meg ut på kjøkkenet og et lite overnattingsbesøk vi har kom etter og passet godt på at jeg ikke kom ut i gangen ;o) - det tok noen sekunder før jeg skjønte at det var pappan (eksen) som var innom med noe til i morra. :o) Så nå har jeg fått forbud mot å gå inn på podens rom i kveld. *hehe* Spennende!

ååå så koselig! Det er sånne små overraskelser som gjør at man smelter:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...