Gjest syk mamma Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 I morgen er det morsdag, og jeg som måtte la 6-åringen min sove hos besteforeldrene i natt, fordi jeg er syk. Vet ikke engang hva jeg feiler, annet enn at det er langvarig med gode og dårlige perioder. Akkurat nå har jeg dårlige dager. Er under utredning. Prøver å ikke bekymre meg, er jo alene med datteren min, og hva hvis det skulle være noe alvorlig...? Huff ja morsdagen blir ikke helt som jeg hadde tenkt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Da feirer dere morsdag en søndag senere når du er i form. ) God bedring til deg, håper de finner ut hva det er og at det greit lar seg ordne. *Klem* 0 Siter
3stakk Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Usikkerheten er alltid verst. Ofte er det ikke så ille som man tror, men utredningsfasen gir mange tanker. God bedring til deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.