Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper jeg også! Den gutten er fantastisk flink!

Skrevet

Jeg slo på tv'n akkurat da han sang og ble helt satt ut. Kan ikke huske sist jeg ble imponert over en MGP-låt, men er det nå!

AneM1365380603
Skrevet

Hvis det var den låta som var sist er jeg helt enig. Det var den eneste jeg likte.

Skrevet

Han er rett og slett knallsøt! Selv om det nok ikke er det en 24-årig mann vil høre og slett ikke fra ei gammal røy på 40! ;o)

:-) Han virker som en intelligent og følsom gutt - så det skal du ikke se helt bort fra :-)

Skrevet

Var det han litt spesielle... med fele? Hadde ikke på lyden akkurat da

Skrevet

Joda, bra låt. Men det var noe kijent med den, har liksom hørt den før, så veldig unik var den nok ikke...

Skrevet

Var det han litt spesielle... med fele? Hadde ikke på lyden akkurat da

Ja, det var han :-)

Skrevet

Ja, den husker jeg igjen fra en av de andre delfinalene. Bra låt som tar seg kraftig opp når takten økes.

Og så har han en flott stemme. Det er det som er litt dumt med Alexander Rybak. Han har en litt sped stemme - uten særlig særpreg, synes jeg. Men ellers så tror jeg at han kan sjarmere hele Europa i senk :-)

Skrevet

Joda, bra låt. Men det var noe kijent med den, har liksom hørt den før, så veldig unik var den nok ikke...

Valkyrien allstars, "Å gjev du batt meg"?

Men mye mer russisk sigøynermusikk og østlig inspirasjon i denne varianten. Jeg tror også Rybak vinner.

Skrevet

Valkyrien allstars, "Å gjev du batt meg"?

Men mye mer russisk sigøynermusikk og østlig inspirasjon i denne varianten. Jeg tror også Rybak vinner.

Det har du rett i. Det er mye Valkyrien Allstars over denne framføringen.

Gjest ollymor
Skrevet

Han er rett og slett knallsøt! Selv om det nok ikke er det en 24-årig mann vil høre og slett ikke fra ei gammal røy på 40! ;o)

også en gammel røy på 63 :0)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...