Mrs D Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Valkyrien allstars, "Å gjev du batt meg"? Men mye mer russisk sigøynermusikk og østlig inspirasjon i denne varianten. Jeg tror også Rybak vinner. 'Valkyrien allstars, "Å gjev du batt meg"?'' Aldri hørt tror jeg, hehe. Det lille jeg har hørt av Valkyrien allstars har jeg _ikke_ likt. Jeg har skandaløst lite greie på norsk musikk, lite som fenger meg. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 'Valkyrien allstars, "Å gjev du batt meg"?'' Aldri hørt tror jeg, hehe. Det lille jeg har hørt av Valkyrien allstars har jeg _ikke_ likt. Jeg har skandaløst lite greie på norsk musikk, lite som fenger meg. http://www.youtube.com/watch?v=LocyLDGUBjg De er utrolig fengende live-artister i hvert fall. Og bruken av strykere har jeg sansen for, fela selvsagt, men ikke minst når de har komp med kontrabass. 0 Siter
Colette Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=LocyLDGUBjg De er utrolig fengende live-artister i hvert fall. Og bruken av strykere har jeg sansen for, fela selvsagt, men ikke minst når de har komp med kontrabass. Det er i hvert fall jeg helt enig med deg i :-) Dette er veldig bra! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 'Valkyrien allstars, "Å gjev du batt meg"?'' Aldri hørt tror jeg, hehe. Det lille jeg har hørt av Valkyrien allstars har jeg _ikke_ likt. Jeg har skandaløst lite greie på norsk musikk, lite som fenger meg. ''Jeg har skandaløst lite greie på norsk musikk, lite som fenger meg.'' Du har ikkje gått glipp av noe heller. 0 Siter
Mrs D Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 ''Jeg har skandaløst lite greie på norsk musikk, lite som fenger meg.'' Du har ikkje gått glipp av noe heller. ''Du har ikkje gått glipp av noe heller.'' Er vel det jeg også har funnet ut. :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Det håper jeg. Han er skikkelig flink den gutten ) Sangen liker jeg og. 0 Siter
Gjest Konrad Lauring Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 ''Jeg har skandaløst lite greie på norsk musikk, lite som fenger meg.'' Du har ikkje gått glipp av noe heller. Arne Bendiksen står bak mye snasent! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Arne Bendiksen står bak mye snasent! Jada, spesielt Davy Crocket og Jeg vil ha en blå ballong. :-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Det slo jeg også fast da jeg hørte den :-) Skal bli spennende å se, en slik låt kan høste poeng både fra Russland og de andre østblokkene, hellas, Irland.. Vi har jo hatt suksess med felegnukk før, vi. ;-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg synes ikke denne var så verst heller jeg da:-) http://www.youtube.com/watch?v=A5s9reHrpBI&feature=related Får ikke om noen spesiell link, men mente du Publiners? Den hadde jeg skikkelig sansen for :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.