Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Valkyrien allstars, "Å gjev du batt meg"?

Men mye mer russisk sigøynermusikk og østlig inspirasjon i denne varianten. Jeg tror også Rybak vinner.

'Valkyrien allstars, "Å gjev du batt meg"?''

Aldri hørt tror jeg, hehe. Det lille jeg har hørt av Valkyrien allstars har jeg _ikke_ likt. Jeg har skandaløst lite greie på norsk musikk, lite som fenger meg.

Skrevet

Aldri hørt tror jeg, hehe. Det lille jeg har hørt av Valkyrien allstars har jeg _ikke_ likt. Jeg har skandaløst lite greie på norsk musikk, lite som fenger meg.

http://www.youtube.com/watch?v=LocyLDGUBjg

De er utrolig fengende live-artister i hvert fall. Og bruken av strykere har jeg sansen for, fela selvsagt, men ikke minst når de har komp med kontrabass.

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=LocyLDGUBjg

De er utrolig fengende live-artister i hvert fall. Og bruken av strykere har jeg sansen for, fela selvsagt, men ikke minst når de har komp med kontrabass.

Det er i hvert fall jeg helt enig med deg i :-) Dette er veldig bra!

Skrevet

''Jeg har skandaløst lite greie på norsk musikk, lite som fenger meg.''

Du har ikkje gått glipp av noe heller.

Skrevet

''Du har ikkje gått glipp av noe heller.''

Er vel det jeg også har funnet ut. :-)

candyqueen_83
Skrevet

Det håper jeg. Han er skikkelig flink den gutten :o) Sangen liker jeg og.

Gjest Konrad Lauring
Skrevet

Arne Bendiksen står bak mye snasent!

Skrevet

Arne Bendiksen står bak mye snasent!

Jada, spesielt Davy Crocket og Jeg vil ha en blå ballong. :-)

Skrevet

Det slo jeg også fast da jeg hørte den :-) Skal bli spennende å se, en slik låt kan høste poeng både fra Russland og de andre østblokkene, hellas, Irland..

Vi har jo hatt suksess med felegnukk før, vi. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...