Gå til innhold

God kveld Norge, Aune Sand... igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud at dette programmet dekker alt dette mennesket finner på.

Han sto i vintervær på ei kaie, og lempa store potteplanter ut av bilen, og plasserte dem langs kaikanten. Deretter dro han fram et lydbånd av ham selv som hadde sex "med en vakker jomfru han var så heldig å treffe". I tillegg skrøyt han av sine prestasjoner på en snål måte, og skålet i champagne.

*spyr*

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

12

• Colette

12

• AneM1365380603

6

• morsan

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kor var Marianne Aulie (tonie) da?

Hun gikk naken, sakset fra strand-opptredenen i fjor.

Skrevet

Kor var Marianne Aulie (tonie) da?

Jeg har dolkveld. Dessuten var jeg litt sur pga det med den jomfrua, så jeg tenkte at han fikk klare seg selv i aften.

Skrevet

Jeg har dolkveld. Dessuten var jeg litt sur pga det med den jomfrua, så jeg tenkte at han fikk klare seg selv i aften.

Det forstår eg godt, men du er sikkert blid igjen til i morra!?

Ps! Drakk han opp all Champagnen også kanskje, den drittsekken?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234043874' post='4087103]

Hun gikk naken, sakset fra strand-opptredenen i fjor.

''Hun gikk naken, sakset fra strand-opptredenen i fjor.''

Og allikevel så valgte han jomfrua???

Skrevet

''Hun gikk naken, sakset fra strand-opptredenen i fjor.''

Og allikevel så valgte han jomfrua???

De er vel tatt etter tur, tenker jeg...

AneM1365380603
Skrevet

Så da kan jeg være glad til at jeg ikke så begynnelsen. Fikk bare med meg slutten. Hun der Vibecke som ble diskutert her i uka som gikk.

Skrevet

Så da kan jeg være glad til at jeg ikke så begynnelsen. Fikk bare med meg slutten. Hun der Vibecke som ble diskutert her i uka som gikk.

Vibeke virker real :-)

Skrevet

Aune Sand er da en godklump :-) Nei, fy for en ufyselig fyr....Tenk at han har en tvillingbror som heter Vebjørn Sand. Skulle ikke tro at de hadde levd i samme livmor:-)

Vibeke er da bare uinteressant, synes jeg.

AneM1365380603
Skrevet

Aune Sand er da en godklump :-) Nei, fy for en ufyselig fyr....Tenk at han har en tvillingbror som heter Vebjørn Sand. Skulle ikke tro at de hadde levd i samme livmor:-)

Vebjørn virker hakket smartere, ja. Jeg synes Aune virka litt dopa sist jeg så intervju med han. Det kan jo hende fyren bare er litt sånn "rusa på livet".. Jeg vet ikke.

Hmmm. Hadde visst stavet Vibeke feil.

Skrevet

Er det ikke ofte sånn med tvillinger da, at den ene ligger litt i klem og får litt lite surstoff og sånn...? Det kunne jo forklare endel.

AneM1365380603
Skrevet

Er det ikke ofte sånn med tvillinger da, at den ene ligger litt i klem og får litt lite surstoff og sånn...? Det kunne jo forklare endel.

Der har du forklaringen, ja!

Skrevet

Tror de har fått litt lite surstoff begge to, eg for min del, men Aune har fått minst det er det liten tvil om.

Skrevet

LO :-) Jo, det er mulig det er det som er årsaken. Et eller annet har blitt feil underveis, i hvert fall:-)

Skrevet

Vebjørn virker hakket smartere, ja. Jeg synes Aune virka litt dopa sist jeg så intervju med han. Det kan jo hende fyren bare er litt sånn "rusa på livet".. Jeg vet ikke.

Hmmm. Hadde visst stavet Vibeke feil.

Han virker ikke bare hakket smartere, synes jeg. Men mange hakk varmere og snillere. Og han har da i det minste et talent.

At Aune er dopa innimellom er det vel ingen særlig tvil om, dessverre :-)

AneM1365380603
Skrevet

Han virker ikke bare hakket smartere, synes jeg. Men mange hakk varmere og snillere. Og han har da i det minste et talent.

At Aune er dopa innimellom er det vel ingen særlig tvil om, dessverre :-)

En skulle tro det var mange år mellom disse to.

Skrevet

*HEHEHE* ;DDDDDDDDDDD

Skrevet

En skulle tro det var mange år mellom disse to.

Det virker jo som det er Vebjørn som på et eller annet vis tar seg av Aune. Men jeg har sett en del intervjuer med dem begge, hvor Vebjørn ser litt ille berørt ut når broren snakker.

Skrevet

Det virker jo som det er Vebjørn som på et eller annet vis tar seg av Aune. Men jeg har sett en del intervjuer med dem begge, hvor Vebjørn ser litt ille berørt ut når broren snakker.

Det har jeg også sett. Men jeg synes også at Vebjørn gjør et bedre inntrykk som taus, enn når han åpner kjeften... De er ganske særegne begge to.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...