Lotte :o) Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Herregud at dette programmet dekker alt dette mennesket finner på. Han sto i vintervær på ei kaie, og lempa store potteplanter ut av bilen, og plasserte dem langs kaikanten. Deretter dro han fram et lydbånd av ham selv som hadde sex "med en vakker jomfru han var så heldig å treffe". I tillegg skrøyt han av sine prestasjoner på en snål måte, og skålet i champagne. *spyr* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Kor var Marianne Aulie (tonie) da? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 Kor var Marianne Aulie (tonie) da? Hun gikk naken, sakset fra strand-opptredenen i fjor. 0 Siter
tonie Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Kor var Marianne Aulie (tonie) da? Jeg har dolkveld. Dessuten var jeg litt sur pga det med den jomfrua, så jeg tenkte at han fikk klare seg selv i aften. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har dolkveld. Dessuten var jeg litt sur pga det med den jomfrua, så jeg tenkte at han fikk klare seg selv i aften. Det forstår eg godt, men du er sikkert blid igjen til i morra!? Ps! Drakk han opp all Champagnen også kanskje, den drittsekken? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234043874' post='4087103] Hun gikk naken, sakset fra strand-opptredenen i fjor. ''Hun gikk naken, sakset fra strand-opptredenen i fjor.'' Og allikevel så valgte han jomfrua??? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 ''Hun gikk naken, sakset fra strand-opptredenen i fjor.'' Og allikevel så valgte han jomfrua??? De er vel tatt etter tur, tenker jeg... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Så da kan jeg være glad til at jeg ikke så begynnelsen. Fikk bare med meg slutten. Hun der Vibecke som ble diskutert her i uka som gikk. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 Så da kan jeg være glad til at jeg ikke så begynnelsen. Fikk bare med meg slutten. Hun der Vibecke som ble diskutert her i uka som gikk. Vibeke virker real :-) 0 Siter
Colette Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Så da kan jeg være glad til at jeg ikke så begynnelsen. Fikk bare med meg slutten. Hun der Vibecke som ble diskutert her i uka som gikk. Aune Sand er da en godklump :-) Nei, fy for en ufyselig fyr....Tenk at han har en tvillingbror som heter Vebjørn Sand. Skulle ikke tro at de hadde levd i samme livmor:-) Vibeke er da bare uinteressant, synes jeg. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Aune Sand er da en godklump :-) Nei, fy for en ufyselig fyr....Tenk at han har en tvillingbror som heter Vebjørn Sand. Skulle ikke tro at de hadde levd i samme livmor:-) Vibeke er da bare uinteressant, synes jeg. Vebjørn virker hakket smartere, ja. Jeg synes Aune virka litt dopa sist jeg så intervju med han. Det kan jo hende fyren bare er litt sånn "rusa på livet".. Jeg vet ikke. Hmmm. Hadde visst stavet Vibeke feil. 0 Siter
tonie Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Aune Sand er da en godklump :-) Nei, fy for en ufyselig fyr....Tenk at han har en tvillingbror som heter Vebjørn Sand. Skulle ikke tro at de hadde levd i samme livmor:-) Vibeke er da bare uinteressant, synes jeg. Er det ikke ofte sånn med tvillinger da, at den ene ligger litt i klem og får litt lite surstoff og sånn...? Det kunne jo forklare endel. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Er det ikke ofte sånn med tvillinger da, at den ene ligger litt i klem og får litt lite surstoff og sånn...? Det kunne jo forklare endel. Der har du forklaringen, ja! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Er det ikke ofte sånn med tvillinger da, at den ene ligger litt i klem og får litt lite surstoff og sånn...? Det kunne jo forklare endel. Tror de har fått litt lite surstoff begge to, eg for min del, men Aune har fått minst det er det liten tvil om. 0 Siter
Colette Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Er det ikke ofte sånn med tvillinger da, at den ene ligger litt i klem og får litt lite surstoff og sånn...? Det kunne jo forklare endel. LO :-) Jo, det er mulig det er det som er årsaken. Et eller annet har blitt feil underveis, i hvert fall:-) 0 Siter
Colette Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Vebjørn virker hakket smartere, ja. Jeg synes Aune virka litt dopa sist jeg så intervju med han. Det kan jo hende fyren bare er litt sånn "rusa på livet".. Jeg vet ikke. Hmmm. Hadde visst stavet Vibeke feil. Han virker ikke bare hakket smartere, synes jeg. Men mange hakk varmere og snillere. Og han har da i det minste et talent. At Aune er dopa innimellom er det vel ingen særlig tvil om, dessverre :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Han virker ikke bare hakket smartere, synes jeg. Men mange hakk varmere og snillere. Og han har da i det minste et talent. At Aune er dopa innimellom er det vel ingen særlig tvil om, dessverre :-) En skulle tro det var mange år mellom disse to. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 Er det ikke ofte sånn med tvillinger da, at den ene ligger litt i klem og får litt lite surstoff og sånn...? Det kunne jo forklare endel. *HEHEHE* ;DDDDDDDDDDD 0 Siter
Colette Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 En skulle tro det var mange år mellom disse to. Det virker jo som det er Vebjørn som på et eller annet vis tar seg av Aune. Men jeg har sett en del intervjuer med dem begge, hvor Vebjørn ser litt ille berørt ut når broren snakker. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 Det virker jo som det er Vebjørn som på et eller annet vis tar seg av Aune. Men jeg har sett en del intervjuer med dem begge, hvor Vebjørn ser litt ille berørt ut når broren snakker. Det har jeg også sett. Men jeg synes også at Vebjørn gjør et bedre inntrykk som taus, enn når han åpner kjeften... De er ganske særegne begge to. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.