Gå til innhold

Quiz - Hvilket land kommer du fra mentalt sett?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

''England

Du hører til i England! Landet der folkene er vennlige, frokosten stor og mulighetene uendelige!

25.01% har falt innenfor denne kategorien.''

Det var jo ikke så galt, da. ;)

Den eneste engelske her, så langt :)

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

16

• henrikke71

7

• morsan

6

• Lotte :o)

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Svensk??? Uffda....! hehe

men... det verste av alt: jeg løy litt, og tenkte at faen, jeg kan da ikke være svensk!!?? Så jeg tok testen en gang til, og endret flere av mine svar, og ble:.............................................................................................................................................................................................................................svensk igjen?! *hehe*

Gjest sjøstjerna
Skrevet

''England

Du hører til i England! Landet der folkene er vennlige, frokosten stor og mulighetene uendelige!

25.01% har falt innenfor denne kategorien.''

Det var jo ikke så galt, da. ;)

Opplever deg som vennlig. :-)

Men engelskmenn som uhøflige og stressede...

Jeg er en jente
Skrevet

Ble visst amerikaner jeg. Jeg liker junk food og er flink til å si hva jeg mener stod det. Kan ikke si det stemmer så veldig bra akkurat, ha-ha.

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234046176' post='4087165]

Litt forundret, men jeg takler det ;-)

Jeg er så barnslig når det kommer til svensker, idrett og grand prix ;)

Skrevet

La merke til det med den fela jeg også. :-)

Ikke noen god test, men har grei underholdningsverdi! ;-)

Joda underholdningsverdien var helt greit, spesielt det med at "Lillemus" var fra Ukraina ! he.he..

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234046416' post='4087180]

men... det verste av alt: jeg løy litt, og tenkte at faen, jeg kan da ikke være svensk!!?? Så jeg tok testen en gang til, og endret flere av mine svar, og ble:.............................................................................................................................................................................................................................svensk igjen?! *hehe*

Du ble svensk igjen?????

Skrevet

Glad i øl og pølser altså, he he.

Glad i øl ja.

Pølser, egentlig ikke så veldig.

AneM1365380603
Skrevet

Kommer fra Norge.

Jeg hadde også håpet å bli norsk da. Jeg tipper jeg ble tysk pga skiskytingen.. En av årsakene i allefall.

Skrevet

Du ble svensk igjen?????

Ja, jeg må legge meg snart. Sove av meg svenskheten, og prøve igjen i morgen ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Ble visst amerikaner jeg. Jeg liker junk food og er flink til å si hva jeg mener stod det. Kan ikke si det stemmer så veldig bra akkurat, ha-ha.

Første amerikaner da, he he. Junk food... Ja, noen liker det også. Jeg spiser det en sjelden gang, og da smaker det greit nok :)

Skrevet

Jeg hadde også håpet å bli norsk da. Jeg tipper jeg ble tysk pga skiskytingen.. En av årsakene i allefall.

Jeg krysset av også på skiskyting, men ble svensk.

Skrevet

Joda underholdningsverdien var helt greit, spesielt det med at "Lillemus" var fra Ukraina ! he.he..

Egentlig passet det ganske godt - det med at folk ikke tar ting så tungt og er fornøyde med det de har. :o)

Skrevet

Eg svarte også skiskyting men blei norsk, men vurderte å svare sykkel.

Skrevet

Jeg valgte fotball - og ble norsk :-)

Skrevet

Jeg ble norsk :)

Var veldig usikker på hva jeg skulle svare mht hvilken sport jeg likte best? Liker best å se på eller liker best å gjøre? Skihopp er topp å se på, men jeg kunne aldri tenkt meg å prøve selv ;-)

Skrevet

Det tipper jeg du er også, med sunn fornuft :o)

Takk for det, Ane M :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...