AneM1365380603 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 Jeg ble norsk Var veldig usikker på hva jeg skulle svare mht hvilken sport jeg likte best? Liker best å se på eller liker best å gjøre? Skihopp er topp å se på, men jeg kunne aldri tenkt meg å prøve selv ;-) Jeg synes skiflygning er skikkelig bra å se på, men det jeg liker best er skiskyting. 0 Siter
Aggathe Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Svensk! Nesten norsk da, bare litt triveligere, ikke verst det da : ) 0 Siter
fresja Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg hadde også håpet å bli norsk da. Jeg tipper jeg ble tysk pga skiskytingen.. En av årsakene i allefall. Jeg krysset av på skiskyting, men ble likevel norsk. Krysset også av for hamburger. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 Svensk! Nesten norsk da, bare litt triveligere, ikke verst det da : ) He he. Det er også en måte å se det på. 0 Siter
Jeg er en jente Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Første amerikaner da, he he. Junk food... Ja, noen liker det også. Jeg spiser det en sjelden gang, og da smaker det greit nok Jeg også spiser junk food ytterst sjelden. Men det var liksom definisjonen som stod der inne på testen. Hvis en er amerikaner = er glad i junk food og sier meningene sine. Jepps Første amerikaner foreløpig ser jeg. Det var visst bare 11% som fikk det som resultat iflg. quizen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg synes skiflygning er skikkelig bra å se på, men det jeg liker best er skiskyting. Spennende det også, men litt verre å følge med på når man ikke hører. Kommentarene blir viktigere her enn ved skihopping. 0 Siter
Soulshine Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Du burde bodd i Ukraina! Et land der folk ikke tar ting så tungt, og er fornøyde med det de har! 3.02% har falt innenfor denne kategorien. Jeg får ta meg en tur dit på ferie og se om jeg finner trivselfaktoren 0 Siter
tonie Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg hører hjemme i England, visst. Det er jo helt greit:) 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Svaret var: England i skrift, men illustrert med det _britiske_ flagget! ;-) Forøvrig nok men test med ganske mange irriterende skrivefeil...;-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg hadde også håpet å bli norsk da. Jeg tipper jeg ble tysk pga skiskytingen.. En av årsakene i allefall. Jeg svarte også skiskyting, og ble engelsk;-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 ''Mitt resultat: Norge Du er norsk! Glad i tradisjoner og vintersport, og ganske så sunn av deg.'' Det visste eg faktisk fra før! Elendig test, de skreiv "haringfele" og ikkje "hardingfele" som det skal være, sikkert noen "fjortiser" i tjueårsalderen som har laga den testen der. ...og det var langt fra den eneste feilen...;-) 0 Siter
Gjest I`m an american :D Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg ble amerikaner - Jeg liker junk food og er flink til å si hva jeg mener - Det stemmer, plus at USA er det mest spennende land i verden i mine øyne, og jeg digger amerikanerne 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Opplever deg som vennlig. :-) Men engelskmenn som uhøflige og stressede... Det var hyggelig. Jeg er forresten halvt engelsk. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Det var hyggelig. Jeg er forresten halvt engelsk. Fint å "treffe" en engelsk/halvt engelsk som gir annet inntrykk enn det jeg opprinnelig hadde. :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 ''Du er en typisk danske! Veldig omgjengelig og glad i en dram, røde pølser og morro!'' hihi 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Svaret var: England i skrift, men illustrert med det _britiske_ flagget! ;-) Forøvrig nok men test med ganske mange irriterende skrivefeil...;-) ''i ny og ned'' Helt enig med det ang skivefeilene i mange av disse quiz'en:-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 ''i ny og ned'' Helt enig med det ang skivefeilene i mange av disse quiz'en:-) ;-) Men det er jo bare for moro, så da er det egentlig ikke fullt så farlig. Men jeg får fnatt av spørsmål som "hvordan musikk liker du"... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.