punky brewster Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 er det sant at det er lurt å jogge på morran før frokost for å virkelig å få fart på forbrenningen? Skal ha bort magen før sommeren. Er begynt å trene på helsestudio med tredemølle, aerobic og step pluss prøver å spise sundt og sluttet med godteri, får helt noia når jeg ser hvor mye kalorier det er i feks sjokolade. 0 Siter
Gjest ollymor Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Rockering! eller passe barnebarn:0) passer han 1-2 ganger i uken , og har gått ned 1kg hvergang! Så nå har jeg gått ned 8 kg uten å gjøre noe for det:0) Vi leker mye da! han er ett år..så Farmor krabber høyt og lavt. he-he skikkelig bra Trim! 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Hvis jeg ikke spiser litt før trening har jeg ikke krefter til å ta skikkelig i. Så da kan jeg ikke tenke meg at jeg får maks effekt ut av treningen. Vil tro det er bedre å spise noe lett før treningen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.