Gjest Vinita Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Når jeg har tatt av fem kilo skal jeg til frisøren,men har ikke vært fornøyd de siste gangene jeg har vært der. Nå har håret vokst en stund og er halvlangt,aner ikke hvordan jeg vil ha det. Noen som har en link til en fancy frisyre? Hva er fint? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Det kommer jo også helt an på din klesstil, ansiktsform og hårtype. ) Men jeg er definitivt ikke den rette til å blande meg i slike tråder altså... *lusker ut igjen* 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Det kommer jo også helt an på din klesstil, ansiktsform og hårtype. ) Men jeg er definitivt ikke den rette til å blande meg i slike tråder altså... *lusker ut igjen* Har vel oval ansiktsform med litt dobbelhake nå *stønn*. Og klesstil,lalalalala,går i det som passer.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Har vel oval ansiktsform med litt dobbelhake nå *stønn*. Og klesstil,lalalalala,går i det som passer.. *Hehe* ¨Gå til en dyktig frisør og si at du trenger hjelp til å finne en frisyre du liker. Jeg hadde mange planer før jul, men pga sykdom måtte jeg avlyse frisørtimen min og endte med klipp hos en lærlig om ettermiddagen lille julaften. Ble forsåvidt fornøyd, men nå er det på tide med en ny klipp og jeg lurer veldig på hva jeg skal gjøre. Endringen ble ikke så stor, bare 15 cm kortere egentlig. 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 *Hehe* ¨Gå til en dyktig frisør og si at du trenger hjelp til å finne en frisyre du liker. Jeg hadde mange planer før jul, men pga sykdom måtte jeg avlyse frisørtimen min og endte med klipp hos en lærlig om ettermiddagen lille julaften. Ble forsåvidt fornøyd, men nå er det på tide med en ny klipp og jeg lurer veldig på hva jeg skal gjøre. Endringen ble ikke så stor, bare 15 cm kortere egentlig. Ja får si det til frisøren,er ikke mye de andre har tatt av håret i grunn. Vil ha litt av lengden,men vil hakke det opp litt så jeg får litt fasong på det. Jaja en gang hadde en frisør en fix ide,da ble det skikkelig kort og det passet jeg ikke,hmf. Gjelder vel å finne den rette frisøren : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.