Gå til innhold

Jordfeilvarsler

Anbefalte innlegg

Gjest hylogskrik
Skrevet

Er det noen fare på ferde når jordfeilvarsleren piper?

Skrevet

Da er det ett elektrisk apparat som er ødelagt og du må finne ut hvilket og fjerne / reparere det. Har vært borti at en brødrister utløste jordfeilalarmen.

Gjest sjekk det
Skrevet

En gang rant det vann under vaskemaskinen og da pipet jordfeilvarsleren

Gjest hylogskrik
Skrevet

Da er det ett elektrisk apparat som er ødelagt og du må finne ut hvilket og fjerne / reparere det. Har vært borti at en brødrister utløste jordfeilalarmen.

Jeg vet hva det er - den ene kolben til fyrkjelen min. Men når jeg skrur på sikringen igjen piper det ikke mer - til neste gang, om et par timer, et par dager eller noe sånt. Problemet er at det er så kaldt ute at jeg gjerne vil ha den i drift nå. Det kan vel ikke være noe fare på ferde så lenge den ikke piper?

Skrevet

Jeg vet hva det er - den ene kolben til fyrkjelen min. Men når jeg skrur på sikringen igjen piper det ikke mer - til neste gang, om et par timer, et par dager eller noe sånt. Problemet er at det er så kaldt ute at jeg gjerne vil ha den i drift nå. Det kan vel ikke være noe fare på ferde så lenge den ikke piper?

Jeg tør ikke å si noe fra eller til, men jeg hadde vært uhyre skeptisk til å ha den på i og med at jordfeilvarsleren sier fra at noe er galt. Er livredd brann.

Gjest Konrad Lauring
Skrevet

Stygg sak. Kontakt elektriker umiddelbart.

Skrevet

Vi har hatt jordfeil både hjemme og på jobben, og elektrikeren sa det var lvsfarlig. Du kan få støt av et ujordet apparat.

Skrevet

''Jeg vet hva det er - den ene kolben til fyrkjelen min.''

Ka bruker du en fyrkjel til?

Ps! Eg er elektriker.

Gjest hylogskrik
Skrevet

''Jeg vet hva det er - den ene kolben til fyrkjelen min.''

Ka bruker du en fyrkjel til?

Ps! Eg er elektriker.

Varme - vannbåren gulvvarme

Skrevet

Varme - vannbåren gulvvarme

Det bør gå bra så lenge du ikkje kommer i direkte kontakt med godset i røra eller chassiet på fyrkjelen.

Har du separat varmtvannstank til vannet i dusj/bad, så er det ok.

Men få det ordna på mandag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...