Gå til innhold

FU: hva er tidenes verste låt?

Anbefalte innlegg

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• AneM1365380603

13

• Lillemus

5

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

For en gangs skyld er jeg hjertelig og udelt enig med deg, Geir. Den låta er så jævlig at jeg nesten blir aggressiv av å tenke på det.

Skrevet

For en gangs skyld er jeg hjertelig og udelt enig med deg, Geir. Den låta er så jævlig at jeg nesten blir aggressiv av å tenke på det.

Det var rett og slett (for meg) et helvete å gå ut på den tiden, for den blei alltid spillt både to og tre ganger i løpet av en kveld. *grøsser bare av minnene*

Gjest firepile
Skrevet

Har det noen gang kommer noe bra musikk fra Tyskland?

Skrevet

Jepp - Kraftwerk:-)

Skrevet

Og fra et rikholdig MGP-arkiv kan nevnes Tor Endresen med Sææææn Frææææænsiskooo

http://www.youtube.com/watch?v=OQ_BYEhlqys

Uff ja.

Han har faktisk sunget med "oss" en gang, han var i salen en gang det bandet eg spillte i hadde en konsert, og så kom han opp å spurte om å få lov å synge, for vi hadde spillt "Lucille" og det var den beste versjonen han hadde hørt, sa han.

He.he..det var dagens sjøldigging!

Ps! Han var forøvrig dritings...

Skrevet

Det var rett og slett (for meg) et helvete å gå ut på den tiden, for den blei alltid spillt både to og tre ganger i løpet av en kveld. *grøsser bare av minnene*

Du skal være glad du ikke er håndballspiller du. Den spilles jo fortsatt hver bidige gang noen har scora. Stakkars mennesker:/

Gjest sorte natta
Skrevet

jeg liker rammstein,die toten hosen etc...og har i kveld fått dilla på et par tyske innslag i mgp:P

mange hater jo rammstein,men det blir jo en smaksak:P

Skrevet

jeg liker rammstein,die toten hosen etc...og har i kveld fått dilla på et par tyske innslag i mgp:P

Ah, Rammstein glemte jeg:-)

Skrevet

Ja, men ikke etter Brahms og Mendelsohn.

Gjest sorte natta
Skrevet

lett å få dilla på dritt-musikk i fylla,og den er jo veldig lett å synge med på i det minste.

merker jeg er flau dagen derpå når jeg ser hva jeg har søkt frem av musikk i fylla...mye harry,mye dritt,og mye klisjeer

"fylla har skylda":P

Skrevet

For et mas, eg blei helt utslitt etter halve melodien.

Denne var populær i det minste, det kan diskuterest om den har tålt "tidens tann":

Nena - 99 Luftballons

Gjest firepile
Skrevet

For et mas, eg blei helt utslitt etter halve melodien.

Denne var populær i det minste, det kan diskuterest om den har tålt "tidens tann":

Nena - 99 Luftballons

Hvilken melodi?

Skrevet

Ikke uenig. Den derre Bombadilla life, eller hva den het, er også en god kandidat.

Samt "I don't feel like dancing" med Scissor Sisters. Den er så jææævlig irriterende!

Og alt av DDE, Vikingarna, Ole Ivars osv.

Skrevet

Da liker du kanskje disse da:

Accept - Balls To The Wall

http://www.youtube.com/watch?v=8UTnfjzBsms

Warlock - all we are

Fryktelig "harry" egentlig, men eg må innrømme eg hadde sansen for Doro Pesch før i tiden, men det hadde vel ikkje så mye med sangstemmen å gjøre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...