AneM1365380603 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg digget den! ) Tror jeg strandet en eller annen gang på 80-tallet for jeg liker mange av de der fremdeles. *Rødme* Jeg har også mange favoritter fra den tiden ) Svenskene hadde også endel bra. "Når vi två blir en" var jo kjempebra. 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Denne. Jeg synes faktisk fortsatt den er fin:) http://www.youtube.com/watch?v=SH3U4zconNc Å ja, den er nydelig... åsså historien bak teksten da... 0 Siter
tonie Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Å ja, den er nydelig... åsså historien bak teksten da... Ja, og så stakkars Falco som kræsja og døde... 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Ja, og så stakkars Falco som kræsja og døde... Hva?? Hvor? Når?? Skikkelig uoppdatert på både gamle og nye popnyheter, skjønner jeg. 0 Siter
tonie Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Hva?? Hvor? Når?? Skikkelig uoppdatert på både gamle og nye popnyheter, skjønner jeg. Det er ganske gammelt nytt det da. Det må vel være ti år siden han døde, minst. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Det er ganske gammelt nytt det da. Det må vel være ti år siden han døde, minst. Nå har jeg spilt Falco nesten i ett siden du la ut linken. Tenk at jeg hadde glemt disse låtene... 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Det er ganske gammelt nytt det da. Det må vel være ti år siden han døde, minst. 11 år og 2 dager, faktisk! Ikke rart jeg ikke fikk med meg dette, for da var jeg ikke bare i ammetåka men dertil utenlands!! http://www.dagbladet.no/kultur/1998/02/08/57225.html 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Nå som jeg har tenkt meg litt opp dukket to låter opp. Ikke fordi låtene er stygge, men fordi de er prakket på meg i alle mulige sammenhenger. Den ene låta er Nazareth med "Love hurts". Den andre husker jeg ikke hvem som synger, men låta heter "Meet me in Stockholm". Det er bare blitt for mye.... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Nå som jeg har tenkt meg litt opp dukket to låter opp. Ikke fordi låtene er stygge, men fordi de er prakket på meg i alle mulige sammenhenger. Den ene låta er Nazareth med "Love hurts". Den andre husker jeg ikke hvem som synger, men låta heter "Meet me in Stockholm". Det er bare blitt for mye.... Ganske enig, men "Love Hurts" med Emmylou Harris og Gram Parson var en mye bedre versjon. Meet me in Stocholm var med Sir Douglas Quintett, pyton! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Splitter pine-Dum Dum Boys. Uff, ja det var skikkelig bråk for ørene! 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Uff, ja det var skikkelig bråk for ørene! Jeg likte den ikke dengang, men liker den mye bedre nå, merkelig nok;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Ricky Martin - Livin' La Vida Loca http://www.youtube.com/watch?v=MmwzEhwScug 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Det meste av DDE. "Anndagsfæst" f.eks. For ikke å snakke om den rumpa mi-sangen! Blæh. 0 Siter
Elbereth Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Å kjære! Måtte slukke sida før lyden kom opp Sangen er heslig, men jeg har artige minner fra et bryllup, der gommen het Leif, og fotballkompisene hadde dikta alternativ tekst... Det er mye fælt ute og går, men det aller aller aller aller verste jeg har hørt på lenge er Lars Kristerz' versjon av "Purple Rain". Holdt på å kjøre av veien da den kom på radioen! (den er så fæl at den ligger ikke ute på jutub en gang) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Å kjære! Måtte slukke sida før lyden kom opp Sangen er heslig, men jeg har artige minner fra et bryllup, der gommen het Leif, og fotballkompisene hadde dikta alternativ tekst... Det er mye fælt ute og går, men det aller aller aller aller verste jeg har hørt på lenge er Lars Kristerz' versjon av "Purple Rain". Holdt på å kjøre av veien da den kom på radioen! (den er så fæl at den ligger ikke ute på jutub en gang) ''Det er mye fælt ute og går, men det aller aller aller aller verste jeg har hørt på lenge er Lars Kristerz' versjon av "Purple Rain".'' Han har eg heldigvis aldri hørt om en gang, høres ut som en svenske? ''Holdt på å kjøre av veien da den kom på radioen! (den er så fæl at den ligger ikke ute på jutub en gang)'' Godt det gikk bra, ellers måtte du ha sendt regninga til Krister. 0 Siter
Elbereth Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 ''Det er mye fælt ute og går, men det aller aller aller aller verste jeg har hørt på lenge er Lars Kristerz' versjon av "Purple Rain".'' Han har eg heldigvis aldri hørt om en gang, høres ut som en svenske? ''Holdt på å kjøre av veien da den kom på radioen! (den er så fæl at den ligger ikke ute på jutub en gang)'' Godt det gikk bra, ellers måtte du ha sendt regninga til Krister. http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=purple+rain+lars+Kristerz&aq=f Legendariske radbrekkere av diverse "hits", visstnok. 0 Siter
Mrs D Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Pøsj, finnes da mange som er verre enn den? Er jo en skikkelig gladlåt, hehe. Bombadilla Life er da mye verre. F.eks. 0 Siter
Kammilla Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Noe tysk som understreker poenget ditt: http://www.youtube.com/watch?v=ect3VoEUJn8 hehe....... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.