Gå til innhold

FU: hva er tidenes verste låt?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Jeg digget den! :o) Tror jeg strandet en eller annen gang på 80-tallet for jeg liker mange av de der fremdeles. *Rødme*

Jeg har også mange favoritter fra den tiden :o) Svenskene hadde også endel bra. "Når vi två blir en" var jo kjempebra.

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• AneM1365380603

13

• Lillemus

5

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Å ja, den er nydelig... åsså historien bak teksten da...

Ja, og så stakkars Falco som kræsja og døde...

Skrevet

Ja, og så stakkars Falco som kræsja og døde...

Hva?? Hvor? Når?? Skikkelig uoppdatert på både gamle og nye popnyheter, skjønner jeg.

Skrevet

Hva?? Hvor? Når?? Skikkelig uoppdatert på både gamle og nye popnyheter, skjønner jeg.

Det er ganske gammelt nytt det da. Det må vel være ti år siden han døde, minst.

AneM1365380603
Skrevet

Det er ganske gammelt nytt det da. Det må vel være ti år siden han døde, minst.

Nå har jeg spilt Falco nesten i ett siden du la ut linken. Tenk at jeg hadde glemt disse låtene...

AneM1365380603
Skrevet

Nå som jeg har tenkt meg litt opp dukket to låter opp. Ikke fordi låtene er stygge, men fordi de er prakket på meg i alle mulige sammenhenger.

Den ene låta er Nazareth med "Love hurts". Den andre husker jeg ikke hvem som synger, men låta heter "Meet me in Stockholm".

Det er bare blitt for mye....

Skrevet

Nå som jeg har tenkt meg litt opp dukket to låter opp. Ikke fordi låtene er stygge, men fordi de er prakket på meg i alle mulige sammenhenger.

Den ene låta er Nazareth med "Love hurts". Den andre husker jeg ikke hvem som synger, men låta heter "Meet me in Stockholm".

Det er bare blitt for mye....

Ganske enig, men "Love Hurts" med Emmylou Harris og Gram Parson var en mye bedre versjon.

Meet me in Stocholm var med Sir Douglas Quintett, pyton!

AneM1365380603
Skrevet

Splitter pine-Dum Dum Boys.

Uff, ja det var skikkelig bråk for ørene!

Skrevet

Uff, ja det var skikkelig bråk for ørene!

Jeg likte den ikke dengang, men liker den mye bedre nå, merkelig nok;-)

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Det meste av DDE. "Anndagsfæst" f.eks.

For ikke å snakke om den rumpa mi-sangen! Blæh.

Skrevet

Å kjære! Måtte slukke sida før lyden kom opp :)

Sangen er heslig, men jeg har artige minner fra et bryllup, der gommen het Leif, og fotballkompisene hadde dikta alternativ tekst... :D

Det er mye fælt ute og går, men det aller aller aller aller verste jeg har hørt på lenge er Lars Kristerz' versjon av "Purple Rain". Holdt på å kjøre av veien da den kom på radioen! (den er så fæl at den ligger ikke ute på jutub en gang)

Skrevet

Å kjære! Måtte slukke sida før lyden kom opp :)

Sangen er heslig, men jeg har artige minner fra et bryllup, der gommen het Leif, og fotballkompisene hadde dikta alternativ tekst... :D

Det er mye fælt ute og går, men det aller aller aller aller verste jeg har hørt på lenge er Lars Kristerz' versjon av "Purple Rain". Holdt på å kjøre av veien da den kom på radioen! (den er så fæl at den ligger ikke ute på jutub en gang)

''Det er mye fælt ute og går, men det aller aller aller aller verste jeg har hørt på lenge er Lars Kristerz' versjon av "Purple Rain".''

Han har eg heldigvis aldri hørt om en gang, høres ut som en svenske?

''Holdt på å kjøre av veien da den kom på radioen! (den er så fæl at den ligger ikke ute på jutub en gang)''

Godt det gikk bra, ellers måtte du ha sendt regninga til Krister.

Skrevet

''Det er mye fælt ute og går, men det aller aller aller aller verste jeg har hørt på lenge er Lars Kristerz' versjon av "Purple Rain".''

Han har eg heldigvis aldri hørt om en gang, høres ut som en svenske?

''Holdt på å kjøre av veien da den kom på radioen! (den er så fæl at den ligger ikke ute på jutub en gang)''

Godt det gikk bra, ellers måtte du ha sendt regninga til Krister.

http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=purple+rain+lars+Kristerz&aq=f

Legendariske radbrekkere av diverse "hits", visstnok.

Skrevet

Pøsj, finnes da mange som er verre enn den? Er jo en skikkelig gladlåt, hehe. Bombadilla Life er da mye verre. F.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...