Gjest Geir Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Ebony & Ivory og Bright Eyes *yuk* Ebony & ivory var fæl ja, helt utrolig at så "store" artister som Michael Jackson og Paul McCartney kan fremføre noe så ynkelig så det der. Bright Eyes Den har eg aldri hørt om, tror eg... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Pøsj, finnes da mange som er verre enn den? Er jo en skikkelig gladlåt, hehe. Bombadilla Life er da mye verre. F.eks. Gladlåt my ass!! Bombadilla Life er like dårlig. 0 Siter
Mrs D Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Ebony & ivory var fæl ja, helt utrolig at så "store" artister som Michael Jackson og Paul McCartney kan fremføre noe så ynkelig så det der. Bright Eyes Den har eg aldri hørt om, tror eg... ''Bright Eyes'' Art Garfunkel, men det hadde jeg visst fortrengt. :-) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Someone please call 911... Den er bare såååå stygg. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Apropos irriterende låter - denne fikke jeg skikkelig fnatt av i hine hårde dager: http://www.youtube.com/watch?v=SuxZK8hwn8g Næmmen Glenner'n jo! Var såå forelsket i denne fyren, og han Ralph Macchio (karate kid). ) Medeiros var faktisk og sang på et lokale i nærheten av der jeg bodde, husker jentene løp hylende rundt da han kom ut på baksida etterpå, mens jeg gjemte meg i bakgrunnen.. Uff, ikke lett å være ung og forelska ;oD 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Ebony & ivory var fæl ja, helt utrolig at så "store" artister som Michael Jackson og Paul McCartney kan fremføre noe så ynkelig så det der. Bright Eyes Den har eg aldri hørt om, tror eg... Likte Ebony & Ivory jeg. Noen ganger kjenner jeg at det søren ta meg er godt å være alene og kunne spille akkurat den musikken man vil! ;o) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 ''Bright Eyes'' Art Garfunkel, men det hadde jeg visst fortrengt. :-) Ok. Da erindrer eg den svakt i "underbevisstheten". 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Someone please call 911... Den er bare såååå stygg. Tror det er bedre å ringe 113. :-) Eller 110, så kunne de blitt arrestert! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Likte Ebony & Ivory jeg. Noen ganger kjenner jeg at det søren ta meg er godt å være alene og kunne spille akkurat den musikken man vil! ;o) ''Noen ganger kjenner jeg at det søren ta meg er godt å være alene og kunne spille akkurat den musikken man vil! ;o)'' Det er omtrent ingen av mine venner som liker min musikk heller, eg liker veldig godt Elias Akselsen for eksempel, og Birgit Rike Lund... 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Næmmen Glenner'n jo! Var såå forelsket i denne fyren, og han Ralph Macchio (karate kid). ) Medeiros var faktisk og sang på et lokale i nærheten av der jeg bodde, husker jentene løp hylende rundt da han kom ut på baksida etterpå, mens jeg gjemte meg i bakgrunnen.. Uff, ikke lett å være ung og forelska ;oD ;-) Jeg er vel noen få år eldre enn han, så da syntes jeg bare en guttevalp på 16 år var skikkelig turn off! 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Ebony & Ivory og Bright Eyes *yuk* Bright Eeyes er nydelig! Garfunkel hadde skikkelig flott stemme. Ulempen ved å ha slik lys og fin stemme, er at den taper seg voldsomt med åra... 0 Siter
Mrs D Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Bright Eeyes er nydelig! Garfunkel hadde skikkelig flott stemme. Ulempen ved å ha slik lys og fin stemme, er at den taper seg voldsomt med åra... ''Garfunkel hadde skikkelig flott stemme.'' Det er jeg ikke uenig i, men Bright Eyes er helt forferdelig dryg og plagsom. 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Tror det er bedre å ringe 113. :-) Eller 110, så kunne de blitt arrestert! Enig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.