Gå til innhold

FU: hva er tidenes verste låt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ebony & Ivory

og

Bright Eyes *yuk*

Ebony & ivory var fæl ja, helt utrolig at så "store" artister som Michael Jackson og Paul McCartney kan fremføre noe så ynkelig så det der.

Bright Eyes

Den har eg aldri hørt om, tror eg...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• AneM1365380603

13

• Lillemus

5

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Pøsj, finnes da mange som er verre enn den? Er jo en skikkelig gladlåt, hehe. Bombadilla Life er da mye verre. F.eks.

Gladlåt my ass!!

Bombadilla Life er like dårlig. :)

Skrevet

Ebony & ivory var fæl ja, helt utrolig at så "store" artister som Michael Jackson og Paul McCartney kan fremføre noe så ynkelig så det der.

Bright Eyes

''Bright Eyes''

Art Garfunkel, men det hadde jeg visst fortrengt. :-)

Skrevet

Someone please call 911... Den er bare såååå stygg.

Skrevet

Apropos irriterende låter - denne fikke jeg skikkelig fnatt av i hine hårde dager:

http://www.youtube.com/watch?v=SuxZK8hwn8g

Næmmen Glenner'n jo! Var såå forelsket i denne fyren, og han Ralph Macchio (karate kid). :o)

Medeiros var faktisk og sang på et lokale i nærheten av der jeg bodde, husker jentene løp hylende rundt da han kom ut på baksida etterpå, mens jeg gjemte meg i bakgrunnen.. Uff, ikke lett å være ung og forelska ;oD

Skrevet

Bright Eyes

Likte Ebony & Ivory jeg. Noen ganger kjenner jeg at det søren ta meg er godt å være alene og kunne spille akkurat den musikken man vil! ;o)

Skrevet

''Bright Eyes''

Art Garfunkel, men det hadde jeg visst fortrengt. :-)

Ok. Da erindrer eg den svakt i "underbevisstheten".

Skrevet

Someone please call 911... Den er bare såååå stygg.

Tror det er bedre å ringe 113. :-)

Eller 110, så kunne de blitt arrestert!

Skrevet

Likte Ebony & Ivory jeg. Noen ganger kjenner jeg at det søren ta meg er godt å være alene og kunne spille akkurat den musikken man vil! ;o)

''Noen ganger kjenner jeg at det søren ta meg er godt å være alene og kunne spille akkurat den musikken man vil! ;o)''

Det er omtrent ingen av mine venner som liker min musikk heller, eg liker veldig godt Elias Akselsen for eksempel, og Birgit Rike Lund...

Skrevet

Næmmen Glenner'n jo! Var såå forelsket i denne fyren, og han Ralph Macchio (karate kid). :o)

Medeiros var faktisk og sang på et lokale i nærheten av der jeg bodde, husker jentene løp hylende rundt da han kom ut på baksida etterpå, mens jeg gjemte meg i bakgrunnen.. Uff, ikke lett å være ung og forelska ;oD

;-) Jeg er vel noen få år eldre enn han, så da syntes jeg bare en guttevalp på 16 år var skikkelig turn off!

Skrevet

Ebony & Ivory

og

Bright Eyes *yuk*

Bright Eeyes er nydelig!

Garfunkel hadde skikkelig flott stemme. Ulempen ved å ha slik lys og fin stemme, er at den taper seg voldsomt med åra...

Skrevet

Bright Eeyes er nydelig!

Garfunkel hadde skikkelig flott stemme. Ulempen ved å ha slik lys og fin stemme, er at den taper seg voldsomt med åra...

''Garfunkel hadde skikkelig flott stemme.''

Det er jeg ikke uenig i, men Bright Eyes er helt forferdelig dryg og plagsom.

Skrevet

Tror det er bedre å ringe 113. :-)

Eller 110, så kunne de blitt arrestert!

Enig ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...