Gå til innhold

Det snør, for faen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helvetes søringer. Hvorfor har dere dytta snøværet nordover på kartet? *hrmf*

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

38

• morsan

21

• Lillemus

12

• mariaflyfly

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pontiac
Skrevet

Hi hi...selv så synes jeg det er helt okey jeg da, så lenge veiene er brøytet.

Skikkelig vinter når det er vinter og skikkelig sommer når det er sommer....yeah!

:D

AneM1365380603
Skrevet

Vi har hatt snø noen dager her også, og det er litt mot normalen. Stedet er mer kjent for slaps og regn.

Jeg tipper dere har et par cm mer snø enn oss da ;)

Skrevet

Ja, nå orka vi ikke mer. ;)

Hehe! Her er det unntakstilstand på veiene. Jeg kan ikke begripe det. Nå igjen... :-(

Skrevet

Det meldes snø i hele morra også. Tror jeg lar bilen stå igjen. De kræsjer jo rundt overalt ifølge adressa (som har ramlet ut av nettet) og det er visstnok såpeglatt.

En gang i tiden var det noe som het plog og strøsand...

Skrevet

Det meldes snø i hele morra også. Tror jeg lar bilen stå igjen. De kræsjer jo rundt overalt ifølge adressa (som har ramlet ut av nettet) og det er visstnok såpeglatt.

En gang i tiden var det noe som het plog og strøsand...

En gang i tida var det noe som het "ganske få biler på veien" også...;-)

Skrevet

Vi har hatt snø noen dager her også, og det er litt mot normalen. Stedet er mer kjent for slaps og regn.

Jeg tipper dere har et par cm mer snø enn oss da ;)

Jeg tåler godt masse snø altså, men bildet på netthinna ligger der fra for en mnd tilbake. Så mye snø har vi aldri hatt her på 15 år.

Skrevet

Du må veldig gjerne sende det sørover igjen, langt sør da!

Skrevet

En gang i tida var det noe som het "ganske få biler på veien" også...;-)

-og en gang i tida var det noe som het "sparkføre"

Skrevet

Det snør da her også fremdeles...

Ihvertfall ikke mange timene siden det ga seg.

-ser ut til at vi får ca et døgns pause

Skrevet

Hi hi...selv så synes jeg det er helt okey jeg da, så lenge veiene er brøytet.

Skikkelig vinter når det er vinter og skikkelig sommer når det er sommer....yeah!

:D

Ja, jeg er enig. Men det er ikke ordentlig vinter på veiene, når det saltes før det brøytes osv. Det er jo som å kjøre i potetmel! I tillegg kjører omtrent alle piggfritt, og det er ikke bra. Ja til piggdekk! :-) Og strøsand!

Skrevet

Det har vi hatt mye av i vinter!

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234129129' post='4087935]

Jeg tåler godt masse snø altså, men bildet på netthinna ligger der fra for en mnd tilbake. Så mye snø har vi aldri hatt her på 15 år.

Det er så ille altså... Er jo noe annet når snøen gir masse ekstraarbeid i form av måking, osv. Her er det kun naboen som freser for å lufte den... Han ser så stolt ut der han går fram og tilbake. Den blåser snøen kanskje en liten meter vekk, he he,

Skrevet

Du må veldig gjerne sende det sørover igjen, langt sør da!

Ja, hadde det vært mulig, så... ;-)

Skrevet

Spark er morsomt!!!! De strødde bare halve bredden på gangveien forbi kjærestens hus i fjor, men det spratt for mye sand over så det var ikke så all verdens sparkføre alikevel. :o(

Skrevet

;-)

Der jeg kommer fra er dette med sparkføre et evig stridstema i leserinnlegg i lokalavisen. Først klager folk på at det er glatt - det må strøs mer. Og så når strøbilen har vært der, kommer det en ny runde med sinte leserinnlegg fra folk som har mistet sparkføret!!

Neverending story...

Skrevet

Det snør da her også fremdeles...

Ihvertfall ikke mange timene siden det ga seg.

-ser ut til at vi får ca et døgns pause

Ok. Håper Gardermoen ikke får problemer i morgen kveld...

Gjest Pontiac
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234129272' post='4087942]

Ja, jeg er enig. Men det er ikke ordentlig vinter på veiene, når det saltes før det brøytes osv. Det er jo som å kjøre i potetmel! I tillegg kjører omtrent alle piggfritt, og det er ikke bra. Ja til piggdekk! :-) Og strøsand!

Nei til salt i allefall, ødelegger bilene helt...

Bedre å kjøre etter forholdene :D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234129034' post='4087931]

Hehe! Her er det unntakstilstand på veiene. Jeg kan ikke begripe det. Nå igjen... :-(

Hehe, jeg må krype til korset og kjøre kollektivt til skolen i morra. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...