Lillemus Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234129368' post='4087952] Ok. Håper Gardermoen ikke får problemer i morgen kveld... Kommer han alt hjem igjen? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Hehe, jeg må krype til korset og kjøre kollektivt til skolen i morra. Du er grønn på hvite dager, du! ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Kommer han alt hjem igjen? Nei, men barnevakta skal lande der i morgen... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234129512' post='4087961] Du er grønn på hvite dager, du! ;-) Nå var du dyp, Lotte. Snøhelvetet hos dere bør legge seg til torsdag, i det minste. 0 Siter
frosken Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Det er fordi vi nå har fått nok snø. Snøfonnene ved postkassa mi er høyere enn meg nå, måkte snø til klokka var ett i natt. Derfor er vi generøse nok til å la dere overta resten av snøen. Vær så god! 0 Siter
frosken Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Nå var du dyp, Lotte. Snøhelvetet hos dere bør legge seg til torsdag, i det minste. Du er jo så godt i gang med å bli god i snømåking, så du vil sikkert utgjøre en forsterkning i snømåke-korpset lenger nord også. Tipper du blir mottatt med åpne armer om du tilbyr din hjelp :-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234129512' post='4087961] Du er grønn på hvite dager, du! ;-) ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Nå var du dyp, Lotte. Snøhelvetet hos dere bør legge seg til torsdag, i det minste. Jeg har en dyp side også. Imponert, eller?! ;-p Torsdag, hehe... du må satse på gode klær og stabilt fottøy :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Du er jo så godt i gang med å bli god i snømåking, så du vil sikkert utgjøre en forsterkning i snømåke-korpset lenger nord også. Tipper du blir mottatt med åpne armer om du tilbyr din hjelp :-) Over mitt lik! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Det er fordi vi nå har fått nok snø. Snøfonnene ved postkassa mi er høyere enn meg nå, måkte snø til klokka var ett i natt. Derfor er vi generøse nok til å la dere overta resten av snøen. Vær så god! Takknemlig hilsen fra Trondheim! *snøft* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234129688' post='4087974] Jeg har en dyp side også. Imponert, eller?! ;-p Torsdag, hehe... du må satse på gode klær og stabilt fottøy :-) Somom jeg har gjort noe annet i helga. Forrige gang hadde jg bare med meg mine dritlekre nye støvletter med høyere hæl enn hva jeg egentlig er komfortabel med. Det var ingen stor suksess, for å si det sånn. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Du er jo så godt i gang med å bli god i snømåking, så du vil sikkert utgjøre en forsterkning i snømåke-korpset lenger nord også. Tipper du blir mottatt med åpne armer om du tilbyr din hjelp :-) *LOL* Godt tenkt! Hun er jo godt trent nå *s* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Over mitt lik! *flirer godt* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Somom jeg har gjort noe annet i helga. Forrige gang hadde jg bare med meg mine dritlekre nye støvletter med høyere hæl enn hva jeg egentlig er komfortabel med. Det var ingen stor suksess, for å si det sånn. Da vet du bedre til torsdag! :-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Bare send det tilbake du. Dette er så koselig at. Det er nydelig ute nå:-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Bare send det tilbake du. Dette er så koselig at. Det er nydelig ute nå:-) Det er veldig nydelig, men det holder nå. Nå kan det bare holde seg rundt 5 minus et par uker! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234129880' post='4087984] Da vet du bedre til torsdag! :-) Jada, jeg tar nå på meg mine flotte Elefanten Goretex, kjøpt på salg i barneavdelinga for 4 år sida for kr 250,- *s* Men jeg må man ta dem av meg i sikkerhetskontrollen på flyplassen. Møkkasko Og ingen skal komme og påstå at de er kule eller fine. Det er nemlig støvlettene mine. Det koster å være kul, vettu. . 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Bare send det tilbake du. Dette er så koselig at. Det er nydelig ute nå:-) Enig i det - men brøytepolitikken er på bærtur! Og det er feil årstid for bærturer :-( 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Jada, jeg tar nå på meg mine flotte Elefanten Goretex, kjøpt på salg i barneavdelinga for 4 år sida for kr 250,- *s* Men jeg må man ta dem av meg i sikkerhetskontrollen på flyplassen. Møkkasko Og ingen skal komme og påstå at de er kule eller fine. Det er nemlig støvlettene mine. Det koster å være kul, vettu. . *hæhæhæ* Alt kler den smukke! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234130038' post='4087991] Enig i det - men brøytepolitikken er på bærtur! Og det er feil årstid for bærturer :-( Riktignok er det søndag i dag, og riktignok bor jeg i en vanlig boligvei med 30-sone, men vår vei ble først måkt i 3-4-tida i ettermiddag! :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.