Gjest VKF Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Det er veldig nydelig, men det holder nå. Nå kan det bare holde seg rundt 5 minus et par uker! Ja håper på en lang kuldeperiode nå, slik at snøen på trærne blir hengende fast. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234130100' post='4087993] *hæhæhæ* Alt kler den smukke! ;-) Jeg blir mer og mer bestemt på at jeg skal leve glade dager hver vinter som pensjonist i sør-Italia. På en sånn fin liten rosévinveranda. Det blir førtidspensjonering på meg, kan jeg røpe. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234130038' post='4087991] Enig i det - men brøytepolitikken er på bærtur! Og det er feil årstid for bærturer :-( Ikke noe problem for meg. Jeg kjører buss til jobb. Det var verre den gang jeg var avhengig av å ha med barnevogn, men det problemet har jeg ikke lenger heldigvis:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Riktignok er det søndag i dag, og riktignok bor jeg i en vanlig boligvei med 30-sone, men vår vei ble først måkt i 3-4-tida i ettermiddag! :-( Å gudbedre - søndagsdøgnet brøytes det kontinuerlig her. Deter visst god betalt...! Snart starter mandagsdøgnet, og da er det ikke en kjeft å se med traktor... 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234129548' post='4087965] Nei, men barnevakta skal lande der i morgen... Et tips til barnevakten, kanskje? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=536431 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Riktignok er det søndag i dag, og riktignok bor jeg i en vanlig boligvei med 30-sone, men vår vei ble først måkt i 3-4-tida i ettermiddag! :-( Måkt??? Jeg bor også i en boliggate med 30-sone og forventer brøyting først over neste helg. Sist gang det snødde, helvetesuka som jeg kaller den, det kom sikkert en meter snø på noen dager!; tok det to uker før kommunen kom så langt at de kom hit for å skrape gata som da selvsagt hadde blitt et helvete av humpete stålis som de da måtte skrape ned. TO UKER! 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg blir mer og mer bestemt på at jeg skal leve glade dager hver vinter som pensjonist i sør-Italia. På en sånn fin liten rosévinveranda. Det blir førtidspensjonering på meg, kan jeg røpe. Jasså? Så for meg mer deg i Alfaz del Pi sammen med de utfløtta frp'ene.... | | | | | | | | | | (bare tulla, selvsagt!*S*) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234130357' post='4087998] Å gudbedre - søndagsdøgnet brøytes det kontinuerlig her. Deter visst god betalt...! Snart starter mandagsdøgnet, og da er det ikke en kjeft å se med traktor... Gata mi er den siste gata som brøytes i hele byen. Banna bein. ( Vaktmesteren her har spurt om ikke kommunen kan betale dem for å brøyte (de gjør det for noen andre borettslag), men det var ikke aktuelt for det var så godt brøytet oppe hos oss! *Latterbrøl* Det kommunen ikke hadde helt klart for seg var at det var våre vaktmestere som gjorde det da kommunens brøytebiler aldri dukket opp, men nå har de sluttet å gjøre kommunens jobb og det ser deretter ut... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Jeg blir mer og mer bestemt på at jeg skal leve glade dager hver vinter som pensjonist i sør-Italia. På en sånn fin liten rosévinveranda. Det blir førtidspensjonering på meg, kan jeg røpe. Du står fritt til å ansette meg som din personlige støttekontakt. Det er mye selskap i meg ;-) Dessuten så er jeg dritflink i italiensk... *host*. Italienere er magiske. Trenger ikke prate, engang *s* 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Måkt??? Jeg bor også i en boliggate med 30-sone og forventer brøyting først over neste helg. Sist gang det snødde, helvetesuka som jeg kaller den, det kom sikkert en meter snø på noen dager!; tok det to uker før kommunen kom så langt at de kom hit for å skrape gata som da selvsagt hadde blitt et helvete av humpete stålis som de da måtte skrape ned. TO UKER! Den gangen jeg bodde i Trondheim for over 20 år siden var jeg temmelig sjokkert over mangelen på brøyting, og det enda jeg ikke var bilist i byen! Det har ikke bedret seg, skjønner jeg. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Gata mi er den siste gata som brøytes i hele byen. Banna bein. ( Vaktmesteren her har spurt om ikke kommunen kan betale dem for å brøyte (de gjør det for noen andre borettslag), men det var ikke aktuelt for det var så godt brøytet oppe hos oss! *Latterbrøl* Det kommunen ikke hadde helt klart for seg var at det var våre vaktmestere som gjorde det da kommunens brøytebiler aldri dukket opp, men nå har de sluttet å gjøre kommunens jobb og det ser deretter ut... Lekkert.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Et tips til barnevakten, kanskje? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=536431 hehe! Men de kommer fra varmere strøk, og har bil stående på Gardermoen... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Dette har dere faen meg godt av. Tusen takk. *hive snøball* 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234130757' post='4088010] hehe! Men de kommer fra varmere strøk, og har bil stående på Gardermoen... Ok, litt langt å kjøre leiebil helt fra syden til Gardermoen, ja;-) Skikkelig kjipt med slik flyplasstenging. I fjor på disse tider skjedde det da husbonden var ventendes hjem fra jobbreise til London en sen fredagskveld. Han måtte overnatte der og skulle egentlig fly hjem før kl 9 lørdag morgen, men avgangen ble utsatt og utsatt og utsatt, mens han bare hang rundt på flyplassen og ventet. Mener å huske at han kom inn dørene hjemme i halv åtte-tida om kvelden.... Kjipt. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234130038' post='4087991] Enig i det - men brøytepolitikken er på bærtur! Og det er feil årstid for bærturer :-( ;-) 0 Siter
frosken Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Bare send det tilbake du. Dette er så koselig at. Det er nydelig ute nå:-) Hmmm.... Høres ikke ut som om du er ansvarlig for å måke snø i noe stort omfang. De av oss som er nødt til det, tror jeg nå stort sett er klare for en pause til å hvile ryggene våre! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg er et vårmenneske, og synes våren er den beste årstiden, men om vinteren skal det være snø! *S* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Ok, litt langt å kjøre leiebil helt fra syden til Gardermoen, ja;-) Skikkelig kjipt med slik flyplasstenging. I fjor på disse tider skjedde det da husbonden var ventendes hjem fra jobbreise til London en sen fredagskveld. Han måtte overnatte der og skulle egentlig fly hjem før kl 9 lørdag morgen, men avgangen ble utsatt og utsatt og utsatt, mens han bare hang rundt på flyplassen og ventet. Mener å huske at han kom inn dørene hjemme i halv åtte-tida om kvelden.... Kjipt. Sånt noe er sååå irriterende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.