Luska Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 15 cm er da ingenting :-) Her kom det 23 cm i løpet av helga. -og det virket heller ikke som så mye i forhold til 20-24 januar eller når det var. Da var det helt vanvittig. Nå er det flotte høye brøytekanter og snøglaserte trær i åsene. Helt nydelig. Ja, i dag er det flott her vi bor! (du og jeg bor i samme by, har jeg fått med meg) ;o) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Ja, i dag er det flott her vi bor! (du og jeg bor i samme by, har jeg fått med meg) ;o) Flottere blir det ikke :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Normalt sett hadde jeg vært superhappy for å få snø, men ikke nå :-( Jeg brakk håndleddet igår, så nå blir det nok ikke skiturer med det første :-( 0 Siter
Luska Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Flottere blir det ikke :-) Også kaste bort en sånn dag med å sitte inne å jobbe, da... 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Normalt sett hadde jeg vært superhappy for å få snø, men ikke nå :-( Jeg brakk håndleddet igår, så nå blir det nok ikke skiturer med det første :-( Oj da! Men spaserturer i snøen kan du ta. ) Håper det gror riktig fort og at det er et rent og fint brudd så du kan gå på ski igjen til påske. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Oj da! Men spaserturer i snøen kan du ta. ) Håper det gror riktig fort og at det er et rent og fint brudd så du kan gå på ski igjen til påske. Det kan jeg, men jeg elsker å stå slalom... Tror ikke jeg tør det nå i vinter.. Føler meg så pysete nå som armen er vond Jeg gikk på skøyter og ramla ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Det kan jeg, men jeg elsker å stå slalom... Tror ikke jeg tør det nå i vinter.. Føler meg så pysete nå som armen er vond Jeg gikk på skøyter og ramla ;-) Jeg har aldri stått slalom jeg. ) Har ikke ankler, knær og hofter til det heller. 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Normalt sett hadde jeg vært superhappy for å få snø, men ikke nå :-( Jeg brakk håndleddet igår, så nå blir det nok ikke skiturer med det første :-( Uff da!! God heling!! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 15 cm er da ingenting :-) Her kom det 23 cm i løpet av helga. -og det virket heller ikke som så mye i forhold til 20-24 januar eller når det var. Da var det helt vanvittig. Nå er det flotte høye brøytekanter og snøglaserte trær i åsene. Helt nydelig. Neida, 15 cm er ingenting. Nå er det 20. Det er meldt 30 cm til. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Normalt sett hadde jeg vært superhappy for å få snø, men ikke nå :-( Jeg brakk håndleddet igår, så nå blir det nok ikke skiturer med det første :-( Au! God bedring :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Også kaste bort en sånn dag med å sitte inne å jobbe, da... Ja, jeg er delvis på jobb og selvis hjemme med syk unge. Så her sitter vi og ser Playhouse Disney og skotter ut på skiføret sitt innimellom... 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Ja, jeg er delvis på jobb og selvis hjemme med syk unge. Så her sitter vi og ser Playhouse Disney og skotter ut på skiføret sitt innimellom... Jeg er også hjemme med syk unge og vi spiller samme dataspill på hver vår pc. ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Jeg har aldri stått slalom jeg. ) Har ikke ankler, knær og hofter til det heller. Jeg kjører ikke ofte jeg heller, men synes det er utrolig artig de få gangen hvert år jeg gjør det Dessuten er det surt med brukken arm når det er flott skiterreng rett utenfor døra :-( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234182155' post='4088371] Au! God bedring :-) Takk:) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234182129' post='4088370] Neida, 15 cm er ingenting. Nå er det 20. Det er meldt 30 cm til. Enig i at 15 cm ikke er noe. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Enig i at 15 cm ikke er noe. *haha* Stakkars deg ;-) 0 Siter
Orio Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Dere koste dere sånn over all snøen vi andre måtte slite med at værgudene antakelig mente det var vel fortjent. Nå er jeg lei av all snøen, ødela ryggen min på den i går. Sitte oppreist er umulig, enten ligger jeg rett ut eller så går jeg rundt i huset. Jeg som aldri har vondt i ryggen. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234185078' post='4088430] *haha* Stakkars deg ;-) Neida, jeg måker ikke stort jeg så det er ikke synd på meg:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.