Gå til innhold

Gave til mannen som har alt?

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Hadde jeg gitt herren noe slikt så hadde han bare sett dumt på meg tror jeg... :)

Skrevet

Javisst - en sånn er jo et must i enhver hjemmebar! ;o)

Skrevet

Javisst - en sånn er jo et must i enhver hjemmebar! ;o)

Det vil jeg tro! Det hever stemningen på enhver fest!

Skrevet

Hadde jeg gitt herren noe slikt så hadde han bare sett dumt på meg tror jeg... :)

Da har han kanskje ikke alt ennå?;-)

Gjest Pontiac
Skrevet

Da har han kanskje ikke alt ennå?;-)

For å si det sånn...denne hadde jeg ikke giddet kjøpe to av ;)

Skrevet

Hmm... Mannen min hadde faktisk blitt henrykt over en slik gave. Han hadde garantert brukt de også! ;o) (sånn litt utenfor allfarvei)

Skrevet

For å si det sånn...denne hadde jeg ikke giddet kjøpe to av ;)

Men én, altså? ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

''passer perfekt til og koble opp inne enten ved fest eller i hjemmebaren ''

Søren at jeg ikke visste om denne da vi pusset opp - da ville jeg ha bygget bar med plass for denne!

Skrevet

''passer perfekt til og koble opp inne enten ved fest eller i hjemmebaren ''

Søren at jeg ikke visste om denne da vi pusset opp - da ville jeg ha bygget bar med plass for denne!

Du vil ikke påstå at du IKKE har hjemmebar??

Gjest Elextra
Skrevet

Du vil ikke påstå at du IKKE har hjemmebar??

Vi har faktisk noe som fint kan brukes som det *S*

Skrevet

Hehe, nå fikk jeg virkelig 70-tallsvibber - husker jeg var på besøk hos folk med slik bar hjemme rundt 1980.

Vurderte å skaffe denne i fjor, men så fantes den ikke i syrebeiset furu :(

http://s7d3.scene7.com/is/image/DesignToscano/AF35056?$medium$

Det beste var jo dem som også hadde kjerrehjul på veggen, eventuelt som en slags "romdeler" midt i rommet! ;-)

Skrevet

"noe som kan brukes" e'kke godt nok! ;-)

Bør minst være noe ala dette:

http://dinide.com/galleri/billeder/bar_stor_1.jpg

*Hehe* og *Grøss*

Det var en slags bar-greie i kjelleren hos oss da vi kjøpte hus for ørten år siden. Det første vi gjorde da vi fikk nøklene var å rive den ut. Min mor var helt rystet og mente at vi trengte jo ikke å servere alkohol der... Jeg prøvde å forklare henne at det ikke var alkohol det dreide seg om, men at jeg overhodet ikke kom til å sette meg i den ultra-tragiske kjellergangen om skulle ha et glass vin!

Skrevet

*Hehe* og *Grøss*

Det var en slags bar-greie i kjelleren hos oss da vi kjøpte hus for ørten år siden. Det første vi gjorde da vi fikk nøklene var å rive den ut. Min mor var helt rystet og mente at vi trengte jo ikke å servere alkohol der... Jeg prøvde å forklare henne at det ikke var alkohol det dreide seg om, men at jeg overhodet ikke kom til å sette meg i den ultra-tragiske kjellergangen om skulle ha et glass vin!

*S* Husker et hus vi så på, men ikke valgte av flere årsaker. Det hadde for sikkerhets skyld en hjemmebar som var _murt opp_ i kjellerstua. Gulvet rundt var pent og i god stand, så det å fjerne dette droget av en peis ville ha medført en del ellers unødvendige oppussingkostnader...

Skrevet

*S* Husker et hus vi så på, men ikke valgte av flere årsaker. Det hadde for sikkerhets skyld en hjemmebar som var _murt opp_ i kjellerstua. Gulvet rundt var pent og i god stand, så det å fjerne dette droget av en peis ville ha medført en del ellers unødvendige oppussingkostnader...

Jeg slår deg der og - oppmurt buegang med nisjer til talglys + sponplatedør til buen som så ut som den var saget til på frihånd... Jadda. Eks.huseieren var ikke noen stor handyman.

Skrevet

Jeg slår deg der og - oppmurt buegang med nisjer til talglys + sponplatedør til buen som så ut som den var saget til på frihånd... Jadda. Eks.huseieren var ikke noen stor handyman.

Sponplatedør, du, det var da luksuriøst!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...