Gå til innhold

Michaels barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Du vet at Michael Jackson er neger egentlig?''

LOL

Det andre du skrev om at han ikke ville få så lyse barn, det behøver ikke stemme. Så nylig et oppslag om to tvillinger der den ene var helt hvit og den andre farget. Mor var hvit og far var svart. Så sånt skjer innimellom. Men at de ungene ligner Michael Jackson? Ikke på vilkår!

Joda, det skjer innimellom, men hvor stor er sjansen for at det skal skje i 2 (er de ikke tre søsken?) svangerskap av samme foreldre? 1 til en trilliard eller noe sånt? ;o)

Skrevet

Joda, det skjer innimellom, men hvor stor er sjansen for at det skal skje i 2 (er de ikke tre søsken?) svangerskap av samme foreldre? 1 til en trilliard eller noe sånt? ;o)

Joda, jeeg tror jo ikke det er det som har skjedd her. Jeg bare sier at det _kan_ skje. Uansett, så se likhet mellom Michael Jackson og de ungene der, da må man legge mer enn godviljen til.

Skrevet

De ligner ikke særlig mye på den han var før operasjonene, nei... Og man må tro det er der han har genmaterialet sitt fortsatt.

I den grad de faktisk ligner han er jeg mer tilbøyelig til å tro at den psyke, psyke mannen har plukket ut gendonorer som ligner det han forsøker å se ut som, eller at ungene er operert/sminket til å ligne han,

Gjest høstløv
Skrevet

De ligner ikke særlig mye på den han var før operasjonene, nei... Og man må tro det er der han har genmaterialet sitt fortsatt.

I den grad de faktisk ligner han er jeg mer tilbøyelig til å tro at den psyke, psyke mannen har plukket ut gendonorer som ligner det han forsøker å se ut som, eller at ungene er operert/sminket til å ligne han,

Får du ikke skrevet ut skjemaet selv, så kan du ringe til Lånekassen og få dem til å sende deg skjema i papirformat.

Skrevet

*tar tida hvor mange minutter det tar før noen påpeker til Lillemus at man ikke har lov å si "neger" lengre*

Hihi, den venta jeg på også ;-)

Gjest høstløv
Skrevet

Får du ikke skrevet ut skjemaet selv, så kan du ringe til Lånekassen og få dem til å sende deg skjema i papirformat.

Ups, dette svaret er sendt feil.

Skrevet

Michales opprinnelige genskjema, mener du?

:) Skjønner at det var feilposting, for MJ har vel neppe hatt noe med lånekassen å gjøre.

Skrevet

Michales opprinnelige genskjema, mener du?

:) Skjønner at det var feilposting, for MJ har vel neppe hatt noe med lånekassen å gjøre.

Spørs om han må fylle ut låneskjemaer etterhvert han også, men de økonomiske problemene han visstnok har...;-)

Skrevet

Jada, og viss ikkje det funker så kan du bestille ett økseskaft fra Biltema.

Gjest høstløv
Skrevet

Jada, og viss ikkje det funker så kan du bestille ett økseskaft fra Biltema.

Jada, jeg vet at det var et "Goddag mann, økseskaft" svar.

Men svaret havnet i feil tråd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...