Gå til innhold

Lånekassesøknader?

Anbefalte innlegg

Gjest om det finnes?
Skrevet

Hvor finner jeg disse ferdig utskrevet?

Skrevet

Vil tro de har det hos NAV? Eller hos rådgiver på skoler?

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg skal ikke søke om stipend/lån, men trenger et søknadsskjema som jeg ikke har mulighet til å skrive ut...

Barnet mitt fikk søknaden på videregående skole.

Nederst på siden, jeg sendte deg link til står det:

Du kan bestille søknadsskjema her.

Ellers går det an å søke lån og stipend direkte på Internett.

Gjest om det finnes?
Skrevet

Barnet mitt fikk søknaden på videregående skole.

Nederst på siden, jeg sendte deg link til står det:

Du kan bestille søknadsskjema her.

Ellers går det an å søke lån og stipend direkte på Internett.

Det hjelper meg fremdeles lite, for det er ikke den søknaden jeg trenger....

Det er snakk om søknad om ettergivelse ved varig uførhet, og mitt spørsmål var om jeg kunne hente denne søknaden ferdig utskrevet et sted. Uttrykte meg kanskje litt diffust. Men takk for svar.

Gjest høstløv
Skrevet

Det hjelper meg fremdeles lite, for det er ikke den søknaden jeg trenger....

Det er snakk om søknad om ettergivelse ved varig uførhet, og mitt spørsmål var om jeg kunne hente denne søknaden ferdig utskrevet et sted. Uttrykte meg kanskje litt diffust. Men takk for svar.

Søknaden, du trenger er på denne siden:

http://www.lanekassen.no/templates/page____2022.aspx

U Søknad om ettergivelse ved varig uførhet.

Her finnes søknaden, og du kan skrive den ut.

Gjest om det finnes?
Skrevet

Søknaden, du trenger er på denne siden:

http://www.lanekassen.no/templates/page____2022.aspx

U Søknad om ettergivelse ved varig uførhet.

Her finnes søknaden, og du kan skrive den ut.

Fremdeles takk for svar og for at du prøver å hjelpe, men nå svarer du ikke helt på det jeg lurer på- jeg vet om den linken der, det er ikke spørsmålet mitt - jeg lurer på om det finnes offentlige kontorer/stederer som har ferdig utskrevede skjemaer og iallefall hvilke, fordi jeg mener å ha sett det. That's it.:-)

Gjest høstløv
Skrevet

Fremdeles takk for svar og for at du prøver å hjelpe, men nå svarer du ikke helt på det jeg lurer på- jeg vet om den linken der, det er ikke spørsmålet mitt - jeg lurer på om det finnes offentlige kontorer/stederer som har ferdig utskrevede skjemaer og iallefall hvilke, fordi jeg mener å ha sett det. That's it.:-)

Får du ikke skrevet ut skjemaet selv, så kan du ringe til Lånekassen og få dem til å sende deg skjema i papirformat.

Det er vel relativt sjelden at disse skjemaene brukes, at de ikke finnes overalt.

Hvis du ikke selv har printer til å skrive ut skjemaet, så forsøk på Biblioteket, kanskje de kan hjelpe deg med å få skjemaet printet ut.

Eller send linken til en av dine venner, som har printer, og kan printe det ut for deg.

Skrevet

Nei, det finnes ikke ferdigutfylte skjema. Du må fylle dem ut selv.

Skrevet

Nei, det finnes ikke ferdigutfylte skjema. Du må fylle dem ut selv. Og du må legge ved bekreftelse på at du er ufør. Denne bekreftelsen får du selvfølgelig på nav, men hverken nav eller noen andre kontorer har ferdigutfylte skjema.

Gjest om det finnes?
Skrevet

Nei, det finnes ikke ferdigutfylte skjema. Du må fylle dem ut selv. Og du må legge ved bekreftelse på at du er ufør. Denne bekreftelsen får du selvfølgelig på nav, men hverken nav eller noen andre kontorer har ferdigutfylte skjema.

Eh? Les hva jeg skriver da. Jeg spør hvor jeg kan finne ferdig UTSKREVNE SKJEMAER. Viss forskjell der.

Skrevet

Jeg skal ikke søke om stipend/lån, men trenger et søknadsskjema som jeg ikke har mulighet til å skrive ut...

Du kan søke direkte på nettet?

Skrevet

Eh? Les hva jeg skriver da. Jeg spør hvor jeg kan finne ferdig UTSKREVNE SKJEMAER. Viss forskjell der.

Biblioteket (dvs. der må du nok skrive dem ut, men de har jo pc'er du kan bruke der), lånekassen eller nav.

Skrevet

Men hvorfor må du ha det, da?

Gå i så fall på nav. Har de ikke skjema, så kan d hjelpe deg å skrive det ut (Hvis det er å skrive ut du har problemer med? Men det er mulig jeg er så dum at jeg har msforstått igjen)

Skrevet

Men hvorfor må du ha det, da?

Gå i så fall på nav. Har de ikke skjema, så kan d hjelpe deg å skrive det ut (Hvis det er å skrive ut du har problemer med? Men det er mulig jeg er så dum at jeg har msforstått igjen)

Skrevet

Jeg ville ringt Lånekassen og bedt dem sende meg et i posten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...