Spirello Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er så glad for at jeg har gode og snille mennesker som bryr seg og stiller opp for meg når det oppstår problemer! ) Bilen min streika på lørdag i snøkaoset. Broren min kom i går kveld og så på den, mente den hadde fryst - og rådet meg til å få den inn, men jeg turte ikke kjøre til jobb/garasjen i dag. Samboern min hadde tatt seg fri halve dagen for å sove etter guttetur i helgen, men stilte opp og kjørte først sønnen i barnehagen, så meg til jobb. Mannen til en venninne/kollega har greie på biler, så de er så fantastiske at de kommer hjem ti meg i kveld og ser på den Hvis den kan kjøres/flyttes skal han kjøre den til jobben sin, tine den og se på den, og prøve å finne hva som er galt. Samboern må jobbe overtid i dag, men kunne hente poden og reise tilbake til jobb. Det går trikk fra jobben min til barnehagen, men ikke noe trikk eller buss fra barnehangen og hjem til oss. Da må vi gå tre kvarter oppoverbakke i snøkaos, og det går ikke med en pjokk på 3 år. Men siden eksen min også er snill, så møter han oss ved barnehagen og kjører oss hjem Jeg blir så glad når folk er så fantastiske og gidder å gjøre ting de ikke hadde i planene, bare for å hjelpe meg ut av knipa! Ble jo helt fortvila når bilen streika, men blir superhappy når jeg ser at folk bryr seg! Til og med mannen til kollegaen min, og ikke minst eksen som hadde andre planer. Her vanker det takkkort og blomster.. Tenk så heldig jeg er da! Supertakk til bror, samboer, kollega og hennes mann, og eksen. Bare krysser fingra for at han får liv i kjerra nå da.. Kan bli strevsomt fremover. Hadde det bare vært vår eller sommer, så kunne jeg sykla. 0 Siter
Gjest oooo Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Ja det er godt å være omgitt av noen engler 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Det er kjekt med snille folk! Det er de som vet å bry seg, som skiller seg ut fra mengden. Håper bilen er i orden nå. Den største glede du kan ha, det er å gjøre andre glad :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.