Gå til innhold

Blir du fin på bilder?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Du burde prøve malerier istedet. Jeg blir alltid råfin på malerier! Hehe.

For den som har en maler tilgjengelig. Kan jo spørre mamma, he he.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

12

• tonie

10

• morsan

6

• Lotte :o)

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du burde prøve malerier istedet. Jeg blir alltid råfin på malerier! Hehe.

Så det er malerier som er ordentlige bilder? Jeg skulle til å spørre.

Skrevet

Så det er malerier som er ordentlige bilder? Jeg skulle til å spørre.

Hehe, neida jeg bare tuller med AneM.

Jeg blir nesten alltid fin på bilder som er tatt med ordentlig lyssetting. Faktisk litt finere enn jeg egentlig er:)

Skrevet

Jeg ser ikke ut på bilder. Dobbelthake, valker, lukkede øyne, halvåpen kopete munn - you name it...

Gjest Nei, æsj
Skrevet

Jeg synes jeg blir rar på bilder, munnen blir større, håret tynnere.....jeg kan umulig være fotogen...hater bilder av meg selv.

:)

Skrevet

For den som har en maler tilgjengelig. Kan jo spørre mamma, he he.

Det er en god idé. Mødre liker en gjerne litt ekstra godt og retter opp eventuelle skjønnhetsfeil og sånn;)

Skrevet

Jeg ser ikke ut på bilder. Dobbelthake, valker, lukkede øyne, halvåpen kopete munn - you name it...

* Flirer*

Det var ikke småtterier!

Skrevet

Hehe, neida jeg bare tuller med AneM.

Jeg blir nesten alltid fin på bilder som er tatt med ordentlig lyssetting. Faktisk litt finere enn jeg egentlig er:)

Med andre ord blir du finest på innendørsbilder? Det blir i så fall jeg også.

Skrevet

* Flirer*

Det var ikke småtterier!

*Hehe* Ikke alt på en gang da, men som regel en av tingene synes jeg selv. Heldigvis er det stort sett jeg som er fotograf. :o)

Skrevet

Med andre ord blir du finest på innendørsbilder? Det blir i så fall jeg også.

Ja, unntaket er om jeg har på meg et hodplagg som lager litt skygger i ansiktet. Funker det for deg? Kanskje det har med beinstruktur å gjøre. Jeg får liksom bare et eneste stort digert pannkakeansikt rett forfra med blits eller i grelt dagslys *s*

Skrevet

Ja, unntaket er om jeg har på meg et hodplagg som lager litt skygger i ansiktet. Funker det for deg? Kanskje det har med beinstruktur å gjøre. Jeg får liksom bare et eneste stort digert pannkakeansikt rett forfra med blits eller i grelt dagslys *s*

Send meg et bilde. :-)

Skrevet

Det du sier minner meg om ei jente som gikk i klassen min på gymnaset. Hun var kjempenydelig, men ble aldri heldig på bilder.

I noen tilfeller kan dette ha med beinstrukturen å gjøre, i andre tilfeller er det umulig å si hva det skyldes.

''Det du sier minner meg om ei jente som gikk i klassen min på gymnaset. Hun var kjempenydelig, men ble aldri heldig på bilder.''

Det er faktsik ganske vanlig, stort sett så har det med komplekser og lavt selvbilde å gjøre, det er ihvertfall min erfaring.

''I noen tilfeller kan dette ha med beinstrukturen å gjøre, i andre tilfeller er det umulig å si hva det skyldes.''

Beinstrukturen er som regel den samme i RL og på bilder...:-)

Men de med symetriske ansikt (likt på begge sider) blir ofterenpene på bilder, men som tonie sier så er lyssettinga veldig viktig.'

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234202365' post='4088679]

Send meg et bilde. :-)

Med pannekakeansikt?:) Geir la forresten ut et veldig pent et av meg med hodeplagg for ikke så lenge siden.

Gjest Fjolling Møddingus
Skrevet

Nei, det syntes jeg ikke.

Gjest Elextra
Skrevet

''Dobbelthake, valker, lukkede øyne, halvåpen kopete munn''

Ja, utrolig hva en kameralinse kan trylle frem ;)

Skrevet

''Det du sier minner meg om ei jente som gikk i klassen min på gymnaset. Hun var kjempenydelig, men ble aldri heldig på bilder.''

Det er faktsik ganske vanlig, stort sett så har det med komplekser og lavt selvbilde å gjøre, det er ihvertfall min erfaring.

''I noen tilfeller kan dette ha med beinstrukturen å gjøre, i andre tilfeller er det umulig å si hva det skyldes.''

Beinstrukturen er som regel den samme i RL og på bilder...:-)

Men de med symetriske ansikt (likt på begge sider) blir ofterenpene på bilder, men som tonie sier så er lyssettinga veldig viktig.'

''Det er faktsik ganske vanlig, stort sett så har det med komplekser og lavt selvbilde å gjøre, det er ihvertfall min 'erfaring''

Men jeg mener ikke at hun selv syntes hun var uheldig på bilder, det vet jeg ingenting om, det var jeg som la merke til det. Så hva komplekser og lavt selvbilde har med saken å gjøre kan jeg ikke helt forstå. I alle fall hadde denne jenta ingen av delene.

Skrevet

''Ja, unntaket er om jeg har på meg et hodplagg som lager litt skygger i ansiktet. Funker det for deg?''

Det vet jeg faktisk ikke. Jeg bruker stort sett bare lue på løpetur, har ingen hodeplagg til penbruk. Hatt og alpelue er ikke akkurat min stil!

Aliza1365380759
Skrevet

Nei, jeg ser alltid helt forferdelig ut på bilder.

Skrevet

''Ja, unntaket er om jeg har på meg et hodplagg som lager litt skygger i ansiktet. Funker det for deg?''

Det vet jeg faktisk ikke. Jeg bruker stort sett bare lue på løpetur, har ingen hodeplagg til penbruk. Hatt og alpelue er ikke akkurat min stil!

Haha, du må prøve. Kanskje det bør bli din stil hvis bildene blir bra? Da må du alltid ha en lue i veska som du med lynets hastighet drar på deg så fort du værer et kamera;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...