AneM1365380603 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Du burde prøve malerier istedet. Jeg blir alltid råfin på malerier! Hehe. For den som har en maler tilgjengelig. Kan jo spørre mamma, he he. 0 Siter
Babette Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Du burde prøve malerier istedet. Jeg blir alltid råfin på malerier! Hehe. Så det er malerier som er ordentlige bilder? Jeg skulle til å spørre. 0 Siter
tonie Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Så det er malerier som er ordentlige bilder? Jeg skulle til å spørre. Hehe, neida jeg bare tuller med AneM. Jeg blir nesten alltid fin på bilder som er tatt med ordentlig lyssetting. Faktisk litt finere enn jeg egentlig er:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Jeg ser ikke ut på bilder. Dobbelthake, valker, lukkede øyne, halvåpen kopete munn - you name it... 0 Siter
Gjest Nei, æsj Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Jeg synes jeg blir rar på bilder, munnen blir større, håret tynnere.....jeg kan umulig være fotogen...hater bilder av meg selv. 0 Siter
tonie Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 For den som har en maler tilgjengelig. Kan jo spørre mamma, he he. Det er en god idé. Mødre liker en gjerne litt ekstra godt og retter opp eventuelle skjønnhetsfeil og sånn;) 0 Siter
Babette Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Jeg ser ikke ut på bilder. Dobbelthake, valker, lukkede øyne, halvåpen kopete munn - you name it... * Flirer* Det var ikke småtterier! 0 Siter
Babette Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Hehe, neida jeg bare tuller med AneM. Jeg blir nesten alltid fin på bilder som er tatt med ordentlig lyssetting. Faktisk litt finere enn jeg egentlig er:) Med andre ord blir du finest på innendørsbilder? Det blir i så fall jeg også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 * Flirer* Det var ikke småtterier! *Hehe* Ikke alt på en gang da, men som regel en av tingene synes jeg selv. Heldigvis er det stort sett jeg som er fotograf. ) 0 Siter
tonie Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Med andre ord blir du finest på innendørsbilder? Det blir i så fall jeg også. Ja, unntaket er om jeg har på meg et hodplagg som lager litt skygger i ansiktet. Funker det for deg? Kanskje det har med beinstruktur å gjøre. Jeg får liksom bare et eneste stort digert pannkakeansikt rett forfra med blits eller i grelt dagslys *s* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Ja, unntaket er om jeg har på meg et hodplagg som lager litt skygger i ansiktet. Funker det for deg? Kanskje det har med beinstruktur å gjøre. Jeg får liksom bare et eneste stort digert pannkakeansikt rett forfra med blits eller i grelt dagslys *s* Send meg et bilde. :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Det du sier minner meg om ei jente som gikk i klassen min på gymnaset. Hun var kjempenydelig, men ble aldri heldig på bilder. I noen tilfeller kan dette ha med beinstrukturen å gjøre, i andre tilfeller er det umulig å si hva det skyldes. ''Det du sier minner meg om ei jente som gikk i klassen min på gymnaset. Hun var kjempenydelig, men ble aldri heldig på bilder.'' Det er faktsik ganske vanlig, stort sett så har det med komplekser og lavt selvbilde å gjøre, det er ihvertfall min erfaring. ''I noen tilfeller kan dette ha med beinstrukturen å gjøre, i andre tilfeller er det umulig å si hva det skyldes.'' Beinstrukturen er som regel den samme i RL og på bilder...:-) Men de med symetriske ansikt (likt på begge sider) blir ofterenpene på bilder, men som tonie sier så er lyssettinga veldig viktig.' 0 Siter
tonie Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234202365' post='4088679] Send meg et bilde. :-) Med pannekakeansikt? Geir la forresten ut et veldig pent et av meg med hodeplagg for ikke så lenge siden. 0 Siter
Gjest Fjolling Møddingus Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Nei, det syntes jeg ikke. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Jeg ser ikke ut på bilder. Dobbelthake, valker, lukkede øyne, halvåpen kopete munn - you name it... ''Dobbelthake, valker, lukkede øyne, halvåpen kopete munn'' Ja, utrolig hva en kameralinse kan trylle frem 0 Siter
Babette Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 ''Det du sier minner meg om ei jente som gikk i klassen min på gymnaset. Hun var kjempenydelig, men ble aldri heldig på bilder.'' Det er faktsik ganske vanlig, stort sett så har det med komplekser og lavt selvbilde å gjøre, det er ihvertfall min erfaring. ''I noen tilfeller kan dette ha med beinstrukturen å gjøre, i andre tilfeller er det umulig å si hva det skyldes.'' Beinstrukturen er som regel den samme i RL og på bilder...:-) Men de med symetriske ansikt (likt på begge sider) blir ofterenpene på bilder, men som tonie sier så er lyssettinga veldig viktig.' ''Det er faktsik ganske vanlig, stort sett så har det med komplekser og lavt selvbilde å gjøre, det er ihvertfall min 'erfaring'' Men jeg mener ikke at hun selv syntes hun var uheldig på bilder, det vet jeg ingenting om, det var jeg som la merke til det. Så hva komplekser og lavt selvbilde har med saken å gjøre kan jeg ikke helt forstå. I alle fall hadde denne jenta ingen av delene. 0 Siter
Babette Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Ja, unntaket er om jeg har på meg et hodplagg som lager litt skygger i ansiktet. Funker det for deg? Kanskje det har med beinstruktur å gjøre. Jeg får liksom bare et eneste stort digert pannkakeansikt rett forfra med blits eller i grelt dagslys *s* ''Ja, unntaket er om jeg har på meg et hodplagg som lager litt skygger i ansiktet. Funker det for deg?'' Det vet jeg faktisk ikke. Jeg bruker stort sett bare lue på løpetur, har ingen hodeplagg til penbruk. Hatt og alpelue er ikke akkurat min stil! 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Nei, jeg ser alltid helt forferdelig ut på bilder. 0 Siter
tonie Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 ''Ja, unntaket er om jeg har på meg et hodplagg som lager litt skygger i ansiktet. Funker det for deg?'' Det vet jeg faktisk ikke. Jeg bruker stort sett bare lue på løpetur, har ingen hodeplagg til penbruk. Hatt og alpelue er ikke akkurat min stil! Haha, du må prøve. Kanskje det bør bli din stil hvis bildene blir bra? Da må du alltid ha en lue i veska som du med lynets hastighet drar på deg så fort du værer et kamera;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.