Gå til innhold

Blir du fin på bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Det er faktsik ganske vanlig, stort sett så har det med komplekser og lavt selvbilde å gjøre, det er ihvertfall min 'erfaring''

Men jeg mener ikke at hun selv syntes hun var uheldig på bilder, det vet jeg ingenting om, det var jeg som la merke til det. Så hva komplekser og lavt selvbilde har med saken å gjøre kan jeg ikke helt forstå. I alle fall hadde denne jenta ingen av delene.

Eg kan jo ikkje uttale meg om denne jenta, men eg tenker mer generellt.

Og eg har fått meg manga aha opplevelser i så måte, da de aller vakreste blir ofte noen skjelvende aspeløv under fotografering, og mange (av de eg har fotografert) har hatt en tendens til å "knyte seg" og da blir resultatene deretter.

I løpet av 4 år fotograferte eg rundt 5-600 personer i studio, og på location.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

12

• tonie

10

• morsan

6

• Lotte :o)

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det kommer jo helt ann på bildet ;) Det er veldig opp og ned, men generelt liker jeg ikke bilder der jeg ikke vet at jeg blir tatt bilde av.

Jeg kjenner spesielt en person som blir utrolig mye penere på bilder. Hun er ganske ordinær i virkeligheten, men på bilder ser hun helt fantastisk ut.

Skrevet

Jeg har en egen evne til å lukke øynene og se ut som en idiot på bilder, så nei.

candyqueen_83
Skrevet

Nei, ikke på bilder, og ikke i virkeligheten :P

Skrevet

Med pannekakeansikt?:) Geir la forresten ut et veldig pent et av meg med hodeplagg for ikke så lenge siden.

Jeg tror du er langt penere enn du gir deg selv kred for.

Skrevet

Haha, du må prøve. Kanskje det bør bli din stil hvis bildene blir bra? Da må du alltid ha en lue i veska som du med lynets hastighet drar på deg så fort du værer et kamera;)

Men jeg synes jeg blir fin på bilder uansett, men enda finere på innebilder. Samtidig er jeg veldig lite forfengelig. Kjæresten min sier til og med at den drømmekroppen burde ha sittet på en som hadde hatt vett til å framheve den. Jeg kler meg stort sett som en gammal dass, og har aldri eid brunkrem, eyeliner, stylingprodukter eller hårføner.

Skrevet

Nei, jeg blinker ofte med øynene når bilder blir tatt, så det ser ikke så bra ut å ha øynene igjen..

Skrevet

noen ganger ser jeg bedre ut på bilder, andre ganger ser jeg helt jævlig ut:p

Skrevet

Noen ganger blir jeg kjempefin, andre ganger ser jeg ikke ut... Sikkert omtrent som i virkeligheten ;)

brilleslangen
Skrevet

Nei kameraet er kjempeslemt mot meg, og jeg grøsser av de fleste bildene jeg ser av meg selv, men jeg har kommet fram til at folk derfor gjerne bare må ta så mange bilderde vil, for da øker sjansen for at de respektivefotografer faktisk eier et og annet bildeder jeg også ser normal ut på bildene... Jeg vet ikke hvorfor men jeg er mer fornøyd med bilder der jeg ser mot kameraet men heller hodet litttil siden slik at det er høyre side i ansiktet som vises best... tas bilder fra andre kanten blir ikke bildet bra i mine øyne uansett hvor heldig jeg ellers måtte være medøyne, munn hår o.l

Men jeg synes barnebilder av megselv er ok, men ikke etter at jeg kom i puberteten.

Jeg er ikke født fotomodell, det er i allfall sikkert:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234206412' post='4088730]

Jeg tror du er langt penere enn du gir deg selv kred for.

Pen har jeg aldri vært, men jeg er jo bare overkul da. Det veier opp;)

Det er det indre som teller, Lotte. *nikker overbevisende*

Skrevet

Men jeg synes jeg blir fin på bilder uansett, men enda finere på innebilder. Samtidig er jeg veldig lite forfengelig. Kjæresten min sier til og med at den drømmekroppen burde ha sittet på en som hadde hatt vett til å framheve den. Jeg kler meg stort sett som en gammal dass, og har aldri eid brunkrem, eyeliner, stylingprodukter eller hårføner.

Jeg tror jeg har sagt det til deg før, men du _er_ virkelig drømmekvinnen du. Naturlig, pen og overhodet ikke jålete. Og dessuten blir du fin på bilder. Blæ.

Jeg er litt misunnelig:)

Skrevet

Pen har jeg aldri vært, men jeg er jo bare overkul da. Det veier opp;)

Det er det indre som teller, Lotte. *nikker overbevisende*

''Det er det indre som teller...''

Jada, spesielt G-punktet. :-)

Skrevet

Jeg ser ikke ut på bilder. Dobbelthake, valker, lukkede øyne, halvåpen kopete munn - you name it...

Hi hi, dette her hørtes ikke særlig flatterende ut nei, men du overdriver vel en smule, tenker jeg

Skrevet

Noen ganger ligner jeg et dass, andre ganger kan jeg se på et bilde og tenke, wow, hvem er den foxy dama der, også er det meg selv;) Syns jeg ser bra ut på de bilder hvor jeg får fram selvtilliten i meg, ellers ikke.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg tror jeg har sagt det til deg før, men du _er_ virkelig drømmekvinnen du. Naturlig, pen og overhodet ikke jålete. Og dessuten blir du fin på bilder. Blæ.

Jeg er litt misunnelig:)

Nå håper jeg inderlig at du skriver om meg...;))))

*leser hundre nyeste*

Skrevet

Hi hi, dette her hørtes ikke særlig flatterende ut nei, men du overdriver vel en smule, tenker jeg

*Fnis* Joda, men jeg synes veldig sjelden at jeg er heldig på bilder. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...