Gå til innhold

Blir du fin på bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger ligner jeg et dass, andre ganger kan jeg se på et bilde og tenke, wow, hvem er den foxy dama der, også er det meg selv;) Syns jeg ser bra ut på de bilder hvor jeg får fram selvtilliten i meg, ellers ikke.

''...andre ganger kan jeg se på et bilde og tenke, wow, hvem er den foxy dama der, også er det meg selv;)''

he.he..sånn har eg det og!

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

12

• tonie

10

• morsan

6

• Lotte :o)

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg får et skremt drag over øynene på bilder. Skulle tru jeg var redd fotografen.

Av og til, dog, så greier noen å knipse meg i et uredd øyeblikk. DA blir jeg happy, da! :-)

Skrevet

''...andre ganger kan jeg se på et bilde og tenke, wow, hvem er den foxy dama der, også er det meg selv;)''

he.he..sånn har eg det og!

hi hi, ja, en må jo ha lov til å være litt fornøyd med seg selv noen ganger;)))

Skrevet

Både -og!

Spesielt bilder tatt av folk som bare knipser i vei synes jeg ofte blir helt grusomme. Jeg liker best et lite forvarsel slik at jeg får snudd godsida til og smilt litt...;-)

Noen bilder ser jeg helt ille ut på (hvem er den gamle røya der?) og andre bilder ser jeg veldig fin ut, og de fleste er spredt mellom disse ytterpunktene;-)

Skrevet

''Dobbelthake, valker, lukkede øyne, halvåpen kopete munn''

Ja, utrolig hva en kameralinse kan trylle frem ;)

*he he*

Det er jo litt slik - for meg ihvertfall - at når jeg ser meg selv i speilet på badet, så er dobbelthaka helt fraværende - not even close!

Men nedsunket i en behagelig sofa på julekvelden etter pakkeoppakking kan være en annen skål, og da gjelder det at ikke svigerfar bare knipser i vei uten et je vet om det, slik at jeg får rettet meg opp i ryggen og tatt på mitt peneste smil;-)

Skrevet

Når jeg smilier på bilder og det gjør jeg stort sett, så synes jeg at jeg ser finere ut enn jeg gjør i virkeligheten. Når jeg ikke smiler, ser jeg ikke ut i det hele tatt, så egentlig burde jeg ha smilt hele tiden. På bilder smilier jeg stort sett alltid fordi jeg vet jeg tar meg best ut da:-)

Ja, det er lurt å smile!

Som ung var jeg litt sånn "skulle-ikke-smile-av-frykt-for-at-det-ser-påtatt-ut". Så så jeg noen bilder fra en venninnes ferietur, og hun så jo så utrolig flott ut på alle bildene!

Jeg kommentere dette, og så kom det fra henne med en selvsagt mine: "Ja, det er fordi jeg smiler på bildene, det!"

Etter det begynte jeg med samme praksisen;-)

Skrevet

Nå håper jeg inderlig at du skriver om meg...;))))

*leser hundre nyeste*

*knegg*

Skrevet

Nei eg blir ikkje fin på bilder, ser ut som en middelaldrene mann.

Men det har skjedd mirakler, en to-tre ganger der eg har vært veldig heldig med bildene, og blitt litt småforelska i meg sjøl.

''ser ut som en middelaldrene mann''

Det hadde jeg virkelig ikke ventet av en kar på 47, gitt!! ;-)

Skrevet

Faktisk kan jeg gjøre meg godt på bilder som ikke er oppstilt når jeg har en viss promille! :D Grunnen er selvfølgelig at jeg da er mindre oppmerksom på fotografen, og ser mer naturlig ut. Når jeg er oppmerksom på at jeg blir fotografert, har jeg det av en eller annen grunn med å sette opp et unaturlig uttrykk.

Generelt sett er jeg vel gjennomsnittlig fotogen, noe over snittet, kanskje? Får i hvertfall ofte høre at "på det bildet var du pen, altså!" Da blir jeg nesten fornærmet - er jeg mindre pen i virkeligheten, liksom? :)

''Får i hvertfall ofte høre at "på det bildet var du pen, altså!" Da blir jeg nesten fornærmet - er jeg mindre pen i virkeligheten, liksom? :)''

He he, sånn må du ikke tenke! :-) Ta til deg de komplimntene du kan få:-)

Skrevet

Jeg er da også innbilsk - kan umulig tro at jeg ser ut så ille i virkligheten som jeg gjør på bilder .....

Skrevet

Både -og!

Spesielt bilder tatt av folk som bare knipser i vei synes jeg ofte blir helt grusomme. Jeg liker best et lite forvarsel slik at jeg får snudd godsida til og smilt litt...;-)

Noen bilder ser jeg helt ille ut på (hvem er den gamle røya der?) og andre bilder ser jeg veldig fin ut, og de fleste er spredt mellom disse ytterpunktene;-)

''Jeg liker best et lite forvarsel slik at jeg får snudd godsida til og smilt litt...;-)''

Der er jeg fullstendig enig! Jeg må rekke å iføre meg smilet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...