Gå til innhold

Pervers bildesamler

Anbefalte innlegg

Gjest Mirakelet
Skrevet

Jeg er forbanna og såra, men jeg har liksom vært igjennom denne prosessen noen ganger nå og er derfor mer oppgitt enn sint.

Det er andre gangen jeg finner bilder av denne venninna og de fjortissidene har vi krangla om før - han lovet bot og bedring og jeg får forståelsen av at han har opprettet denne nye mailadressen slik at han kunne starte på nytt og skjule ting for meg. Om jeg tar han for dette nå så får jeg ikke holdt øye med mailen mer. Han oppretter da sikkert en ny mail om kort tid. Har ikke noen stor tro på rehabilitering av samlere dessverre... Han VIL vel ikke slutte heller...

Jeg gjør det ikke slutt over noe så "bagatellmessig" og vet ærlig talt ikke om det fører fram å ydmyke han over dette heller. Syns selvsagt det er flaut å innrømme at jeg har snoket på mailen hans også. Det er et dilemma hva en skal gjøre, jeg er usikker.. Mulig jeg er dårlig til å ta til meg råd, men var vel mest interessert i å lufte problemstillinga. Kjenner jeg er irritert på han og at han er litt frastøtende på meg. Litt sårende at han går bak ryggen min og også at han "sikler over" venninna mi.

Nei, og det er jo ikke så lett... jeg vet om mange menn som surfer i arbeidstiden sin og når de er alene hjemme så kona ikke skal få snusen i hva de driver med.

Sexflørter, avtaler hemmelige møter med elskerinner, veksler nakenbilder osv...

så man skal ikke være for trygg om man ikke finner spor hjemme.

Menn som jobber vel mye overtid....

Og de som surfer hjemme er flinke til å skjule spor, bruker en online mailadresse, sletter loggen osv, og lagrer ikke bilder på sin pc.

Kanskje har de til og med en hemmelig mobil du ikke vet om.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

5

• hidi, the scorpion

5

• Lillemus

2

• henrikke71

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mirakelet
Skrevet

Jeg er forbanna og såra, men jeg har liksom vært igjennom denne prosessen noen ganger nå og er derfor mer oppgitt enn sint.

Det er andre gangen jeg finner bilder av denne venninna og de fjortissidene har vi krangla om før - han lovet bot og bedring og jeg får forståelsen av at han har opprettet denne nye mailadressen slik at han kunne starte på nytt og skjule ting for meg. Om jeg tar han for dette nå så får jeg ikke holdt øye med mailen mer. Han oppretter da sikkert en ny mail om kort tid. Har ikke noen stor tro på rehabilitering av samlere dessverre... Han VIL vel ikke slutte heller...

Jeg gjør det ikke slutt over noe så "bagatellmessig" og vet ærlig talt ikke om det fører fram å ydmyke han over dette heller. Syns selvsagt det er flaut å innrømme at jeg har snoket på mailen hans også. Det er et dilemma hva en skal gjøre, jeg er usikker.. Mulig jeg er dårlig til å ta til meg råd, men var vel mest interessert i å lufte problemstillinga. Kjenner jeg er irritert på han og at han er litt frastøtende på meg. Litt sårende at han går bak ryggen min og også at han "sikler over" venninna mi.

Jeg syns ikke du skal finne deg i dette, det er jo utroskap å gå bak ryggen din, selv om han kanskje ikke har ligget med noen av disse, så går han bak ryggen din og respekterer ikke din mening.

Si klart fra at dette finner du deg ikke i og vis at du mener alvor.

Hvis ikke, kanskje gi igjen med samme mynt. Denne typen er nokså sjalu av seg, så om kona plutselig begynner å chatte med menn...

få deg en konto på nettby eller lignende og bli kjent med lekre menn, få de på din msn og chat villt med dem på webcam osv...

og sier mannen din noe så bare si til han: Du respekterer ikke at jeg ikke liker at du samler bilder av nakne damer - og venninna mi!! Så hvofor i helvete skal jeg respektere at du ikke liker at jeg chatter med lekre menn? Jeg ligger jo ikke akkurat med de...

Gjest hu med mannen
Skrevet

Litt på kanten bare? Han har stjålet lettkledde bilder fra hennes venninnes pc, og så sitter hun bare her og humrer litt oppgitt over den barnslige tosken. Bilder som er lagt ut på Facebook blir noe helt annet, da må man regne med at folk lagrer dem, men private, lettkledde bilder som en kun har på maskinen hjemme? Jeg hadde anmeldt det hvis jeg oppdaget at noen hadde gjort det mot meg.

Jeg humrer ikke! Er oppgitt og skuffa over mannen.

Skrevet

Jeg humrer ikke! Er oppgitt og skuffa over mannen.

Det er mulig det er jeg som er overmistenksom, men jeg synes ikke dette henger helt sammen.

Gjest hu med mannen
Skrevet

Det er mulig det er jeg som er overmistenksom, men jeg synes ikke dette henger helt sammen.

Det er for så vidt det samme for meg hva dere tror på og ikke, men det er en reell situasjon her.

Skrevet

Det er for så vidt det samme for meg hva dere tror på og ikke, men det er en reell situasjon her.

Vel. Hvis det var min mann hadde jeg blitt rasende. Jeg synes venninnen bør få vite om tyveriet, og så får det bli opp til henne hva hun velger å gjøre med det.

Gjest hu med mannen
Skrevet

Vel. Hvis det var min mann hadde jeg blitt rasende. Jeg synes venninnen bør få vite om tyveriet, og så får det bli opp til henne hva hun velger å gjøre med det.

Hun er ikke i min omgangskrets lenger og jeg er ikke interessert i at hun skal ha slik informasjon om han. Han må eventuelt bare slette det etter at jeg har diskutert det med han. Er ikke noe kult at venninner ser på mannen din som en gris heller. Hadde du virkelig fortalt det til venninnen?

Om jeg sier fra til han at jeg vet og hva jeg syns om det så kommer han sikkert til å skjerpe seg en stund så oppretter han en ny mail og nye profiler på diverse steder. Om jeg ikke sier noe så kan jeg ha en viss kontroll og sjekke når jeg lurer på om det skjer noe. Han innrømmer ikke noe uten at jeg har bevis, sånn er han skrudd sammen. Han har ikke tilgang til hu dama sin pc lenger siden vi aldri besøker henne.

Gjest hu med mannen
Skrevet

Kjeder du deg?

Spør webmaster om vi er samme innskriver da vel.

Gjest Moderator
Skrevet

Kjeder du deg?

Vennligst ikke vær for raske med å beskylde folk for å ikke skrive reelle innlegg. Dersom man ikke tror at en historie er reell, så er den beste løsningen alltid å ignorere innlegget.

Når det gjelder denne konkrete tråden, så er den startet av en bruker som har vært her i mange år og som såvidt oss bekjent pleier å skrive seriøse innlegg. Vedkommende er ikke identisk med Isis222.

Skrevet

Dette er ikke bare guttestreker. Jeg synes det er langt mer alvorlig enn som så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...