henrikke71 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 så kan man altså godt bli brisen av å spise 100 gr sjokolade med Grand Marnier fyll...hikk 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Har du hevet innpå? :-) Du, det skulle ikke mye til gitt, det var inni en sjokolade, er sånn litt tipsy, kan man si:-D Tåler jo ingenting nå som jeg har vært alkofri så lenge, humre. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Du, det skulle ikke mye til gitt, det var inni en sjokolade, er sånn litt tipsy, kan man si:-D Tåler jo ingenting nå som jeg har vært alkofri så lenge, humre. Morsomt! Svigermor fortalte at hun hadde servert noe sjokolade med alkohol i til ei venninne, og hun hadde visst blitt litt brisen :-) Jeg tenkte hun overdrev.... 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Morsomt! Svigermor fortalte at hun hadde servert noe sjokolade med alkohol i til ei venninne, og hun hadde visst blitt litt brisen :-) Jeg tenkte hun overdrev.... He he, ja, det er ganske deilig egentlig, å være brisen på en mandag..ikke helt etter boken;) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Jeg ha aldri greid sjokolade med alkohol, men mannen min elsker det. Du er altså litt i farta, he he. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 He he, ja, det er ganske deilig egentlig, å være brisen på en mandag..ikke helt etter boken;) Koselig det da! Jeg hadde to glass rødvin i går kveld, og koste meg med det - men i kveld er jeg avholds. Er stuptrøtt. Måtte lese ferdig krimboka jeg holdt på med i går kveld, og la meg klokka ett i natt. Opp syv. Jobbet fra halv ni ti halv fem. Sov en time under barne-tv. Og nå må jeg tasse i seng. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Jeg ha aldri greid sjokolade med alkohol, men mannen min elsker det. Du er altså litt i farta, he he. Jeg fant den i sofabordet, kjæresten hadde glemt den her, det skulle han ikke gjort;) Men det ble en lystig mandag kveld på denne jenta:-)) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Koselig det da! Jeg hadde to glass rødvin i går kveld, og koste meg med det - men i kveld er jeg avholds. Er stuptrøtt. Måtte lese ferdig krimboka jeg holdt på med i går kveld, og la meg klokka ett i natt. Opp syv. Jobbet fra halv ni ti halv fem. Sov en time under barne-tv. Og nå må jeg tasse i seng. God natt da:) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 Å, det hørtes godt ut:-) Det var litt for godt sjø 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.