Gå til innhold

Hvis dere lurer

Anbefalte innlegg

Skrevet

så kan man altså godt bli brisen av å spise 100 gr sjokolade med Grand Marnier fyll...hikk

Skrevet

Har du hevet innpå?

:-)

Du, det skulle ikke mye til gitt, det var inni en sjokolade, er sånn litt tipsy, kan man si:-D Tåler jo ingenting nå som jeg har vært alkofri så lenge, humre.

Skrevet

Du, det skulle ikke mye til gitt, det var inni en sjokolade, er sånn litt tipsy, kan man si:-D Tåler jo ingenting nå som jeg har vært alkofri så lenge, humre.

Morsomt! Svigermor fortalte at hun hadde servert noe sjokolade med alkohol i til ei venninne, og hun hadde visst blitt litt brisen :-) Jeg tenkte hun overdrev....

Skrevet

Morsomt! Svigermor fortalte at hun hadde servert noe sjokolade med alkohol i til ei venninne, og hun hadde visst blitt litt brisen :-) Jeg tenkte hun overdrev....

He he, ja, det er ganske deilig egentlig, å være brisen på en mandag..ikke helt etter boken;)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg ha aldri greid sjokolade med alkohol, men mannen min elsker det. Du er altså litt i farta, he he.

Skrevet

He he, ja, det er ganske deilig egentlig, å være brisen på en mandag..ikke helt etter boken;)

Koselig det da! Jeg hadde to glass rødvin i går kveld, og koste meg med det - men i kveld er jeg avholds.

Er stuptrøtt. Måtte lese ferdig krimboka jeg holdt på med i går kveld, og la meg klokka ett i natt. Opp syv. Jobbet fra halv ni ti halv fem. Sov en time under barne-tv. Og nå må jeg tasse i seng.

Skrevet

Jeg ha aldri greid sjokolade med alkohol, men mannen min elsker det. Du er altså litt i farta, he he.

Jeg fant den i sofabordet, kjæresten hadde glemt den her, det skulle han ikke gjort;) Men det ble en lystig mandag kveld på denne jenta:-))

Skrevet

Koselig det da! Jeg hadde to glass rødvin i går kveld, og koste meg med det - men i kveld er jeg avholds.

Er stuptrøtt. Måtte lese ferdig krimboka jeg holdt på med i går kveld, og la meg klokka ett i natt. Opp syv. Jobbet fra halv ni ti halv fem. Sov en time under barne-tv. Og nå må jeg tasse i seng.

God natt da:)

Skrevet

Å, det hørtes godt ut:-)

Det var litt for godt sjø:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...