ariadne Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Har kunden alltid rett? http://notalwaysright.com/ 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 I mine øyne er det få kunder som har rett, men service er noe annet! Denne kunden hadde ikke fått rett, he, he;) 0 Siter
Gjest Konrad Lauring Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Nei. Eller som man sa før i tiden: Det er bedre med fire duer på taket enn to kråker i peisen. 0 Siter
ariadne Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 I mine øyne er det få kunder som har rett, men service er noe annet! Denne kunden hadde ikke fått rett, he, he;) 0 Siter
ariadne Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 Herlig!!! Ja, jeg lo høyt av flere av historiene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.