morsan Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Det er godt mulig:-) Jeg fant også ut at det var bedre å ha det behagelig på båttur enn å ta seg bra ut:-) *S* 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Vil bare påpeke at det er du som fortsatt bestemmer over din sønn...så ta opp kampen på slike ting. Det der er lettere sagt enn gjort når det gjelder såpass store "unger" Faktisk kan jeg forstå gutten som ikke vil gå i kjeledress, ihvertfall når hun beskriver den som gubbeaktig. Hvor mange 15-åringer ville tatt på seg en gubbeaktig kjeledress egentlig? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Det der er lettere sagt enn gjort når det gjelder såpass store "unger" Faktisk kan jeg forstå gutten som ikke vil gå i kjeledress, ihvertfall når hun beskriver den som gubbeaktig. Hvor mange 15-åringer ville tatt på seg en gubbeaktig kjeledress egentlig? Nei, for ungdom er venner og image viktig. Ikke så opptatt av å være korrekt antrukket mht vær. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Det der er lettere sagt enn gjort når det gjelder såpass store "unger" Faktisk kan jeg forstå gutten som ikke vil gå i kjeledress, ihvertfall når hun beskriver den som gubbeaktig. Hvor mange 15-åringer ville tatt på seg en gubbeaktig kjeledress egentlig? Det hun snakker om er en varmedress som ca. 98% av alle stallfolk i alle aldre bruker halve året... Jeg har selv 4 stykker. 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Det hun snakker om er en varmedress som ca. 98% av alle stallfolk i alle aldre bruker halve året... Jeg har selv 4 stykker. Blir den noe mindre gubbeaktig av den grunn? ;-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Det hun snakker om er en varmedress som ca. 98% av alle stallfolk i alle aldre bruker halve året... Jeg har selv 4 stykker. Jeg tror jeg vet hva slags dress det er snakk om;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.