Gå til innhold

Jålete 15 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er godt mulig:-) Jeg fant også ut at det var bedre å ha det behagelig på båttur enn å ta seg bra ut:-)

*S*

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• laban

5

• Lillemus

4

• BMS!

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vil bare påpeke at det er du som fortsatt bestemmer over din sønn...så ta opp kampen på slike ting.

Det der er lettere sagt enn gjort når det gjelder såpass store "unger"

Faktisk kan jeg forstå gutten som ikke vil gå i kjeledress, ihvertfall når hun beskriver den som gubbeaktig.

Hvor mange 15-åringer ville tatt på seg en gubbeaktig kjeledress egentlig?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Faktisk kan jeg forstå gutten som ikke vil gå i kjeledress, ihvertfall når hun beskriver den som gubbeaktig.

Nei, for ungdom er venner og image viktig.

Ikke så opptatt av å være korrekt antrukket mht vær.

Skrevet

Det hun snakker om er en varmedress som ca. 98% av alle stallfolk i alle aldre bruker halve året... Jeg har selv 4 stykker.

Skrevet

Det hun snakker om er en varmedress som ca. 98% av alle stallfolk i alle aldre bruker halve året... Jeg har selv 4 stykker.

Blir den noe mindre gubbeaktig av den grunn? ;-)

Skrevet

Jeg tror jeg vet hva slags dress det er snakk om;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...