Gå til innhold

Sanghjelp søkes!

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Det spilles stadig en veldig vakker sang på radioen, der sangeren går høyt-høyt-høyt opp på referenget. Melodiøs pop-låt, liksom, litt i Queen-stil. Jeg får bare aldri med meg verken låtas navn eller sanger....

Noen som skjønner hva jeg mener? Navn på sanger og navn på låt hadde vært helt KONGE!

Skrevet

Det der er en grunn til at man skal skaffe seg en iPhone. På den kan man laste ned et program, som gjør at man kan avlytte musikk man hører, f eks på et utested, eller i radioen. Når den har "hørt" nummeret, kommer navn på sang, plate og artist opp, og det er til og med bilde av paltecoveret. Jeg syns den funksjonen er helt genial!

Gjest ViViola
Skrevet

Det der er en grunn til at man skal skaffe seg en iPhone. På den kan man laste ned et program, som gjør at man kan avlytte musikk man hører, f eks på et utested, eller i radioen. Når den har "hørt" nummeret, kommer navn på sang, plate og artist opp, og det er til og med bilde av paltecoveret. Jeg syns den funksjonen er helt genial!

Jøss - høres jo helt supert ut! (Men jeg kommer jo ikke til å skaffe meg en slik, da, jeg er erkekjip på sånne områder! :-/)

Skrevet

Trenger ikke iphone for det, den gamle mobilen min gjorde det, en SE. Husker ikke modellen nå, men det er nå 1-2 år siden den ble kjøpt iallefall.

Skrevet

Jøss - høres jo helt supert ut! (Men jeg kommer jo ikke til å skaffe meg en slik, da, jeg er erkekjip på sånne områder! :-/)

Men hvis nå f eks mannen din hadde en, så kunne du jo utnytte ham;)

Skrevet

Trenger ikke iphone for det, den gamle mobilen min gjorde det, en SE. Husker ikke modellen nå, men det er nå 1-2 år siden den ble kjøpt iallefall.

Jøss, trodde dette var Apple som imponerte igjen jeg, men her kom de altså ikke først...

Skrevet

Min 11 år gamle nevø sitter da med sin gamle Sony Ericsson og vifter foran radioen for å identifisere ukjent musikk. Det er i hvert fall ikke iPhone, men et utrolig hendig verktøy. I hvert fall for meg som får de fleste sanger til å høres ut som julesanger når jeg skal forsøke å gjengi dem...

Skrevet

Min 11 år gamle nevø sitter da med sin gamle Sony Ericsson og vifter foran radioen for å identifisere ukjent musikk. Det er i hvert fall ikke iPhone, men et utrolig hendig verktøy. I hvert fall for meg som får de fleste sanger til å høres ut som julesanger når jeg skal forsøke å gjengi dem...

Ja, skjønner jeg ikke følger med, men uansett iPhone, Sony Ericsson eller hvilke produkter som bruker det, genialt er det:-)

Gjest ViViola
Skrevet

Men hvis nå f eks mannen din hadde en, så kunne du jo utnytte ham;)

He-he, vi er overhode ikke i samme musikksjanger! :-)

Skrevet

Mika - Grace Kelly?

(utrolig irriterende låt når man har hørt den mer enn 10 ganger!)

Gjest min mening her
Skrevet

Mika - Grace Kelly?

Og slett ikke den beste på den plata spør du meg.

Skrevet

Og slett ikke den beste på den plata spør du meg.

Mulig det, jeg har ikke hørt den.

Den ene låta har liksom ikke frista til å høre mer. ;)

Skrevet

''Det der er en grunn til at man skal skaffe seg en iPhone. På den kan man laste ned et program, som gjør at man kan avlytte musikk man hører, f eks på et utested, eller i radioen''

Nokia (eller SE?) har hatt dette innebygd lenge, så det er ikke noe som kom med iPhone. Tror det er Nokia. Men Shazem fungerer godt, det.

Skrevet

Jøss, trodde dette var Apple som imponerte igjen jeg, men her kom de altså ikke først...

Selv om Shazem er utviklet for iPhone så har ikke Apple gjort annet enn å godkjenne programmet for AppStore, det er jo ikke Apple som har utviklet det. Men så kan man jo si at alle utviklerne som lager programmerer noe av det som gjør iPhone så utrolig bra.

Gjest ViViola
Skrevet

Mika - Grace Kelly?

Åh ja - du er en engel!!!! (Irriterende? Nope! HERLIG! Må bare danse!)

Gjest ViViola
Skrevet

Er det kanskje Grace Kelly med Mika du mener?

Jepp - Flyfly hadde link til youtube og greier. Thænks!

Skrevet

Mika - Grace Kelly?

Den er fæl

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...