astridny Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Hvordan i all verden kan jeg rengjøre de slik at det ikke lukter pyton til neste gangs bruk? jeg syns jeg vasker de så bra,men når jeg skal bruke de igjen så er det ikke god lukt i flaskene. På forhånd takk for tips. :-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Hell kokende vann i på temosen, og tilsett en flat spseskje Sun oppvaskmiddel. Eneste som hjelper - spesielt når termosen er brukt til kakao. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Vask dem med varmt vann og ei teskje bakepulver oppi. Skylles godt. Ikke oppbevar dem med igjenskrudd kork. 0 Siter
calendula Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Husk å demontere lokket før du setter det i oppvaskmaskinen. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har brukt eddik, lar det stå med eddikvann i en stund. Det hjelper litt. Ellers kan man bruke krystallsoda og kaffetrakterens 0 Siter
astridny Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 Vask dem med varmt vann og ei teskje bakepulver oppi. Skylles godt. Ikke oppbevar dem med igjenskrudd kork. Det er kanskje det som er feilen at jeg skrur igjen korkene. For når jeg har vasket de som er de jo fin og luktfri. Men når korkene blir på noen uker,så er den ekle lukta der. Takk for råd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.