Gå til innhold

Noe ekkelt grønnt i rekeboksen

Anbefalte innlegg

Gjest mista helt matlysten
Skrevet

Jeg skulle spise reker og kose meg her i sta men holdt nesten på å kaste opp. Lå noe grrønnt ekkelt som lignet en bussemann. Nå går hele boksen i søpla, vil ikke gi det til bikkja en gang.

Kan det virkelig være en buse? Eller kan det være noe annet som ikke er ekkelt?

Skrevet

Hei.

Husk å ringe/skrive mail til de som har laget det og fortell om det.

Kanskje du får en liten gave som takk. :-) (gavekort)

Gjest @krøll
Skrevet

Ta vare på boksen (uten innhold) og skriv en mail til produsenten. Da vil du nok få raskt svar tilbake om evt å sende boksen eller oppgi produksjonsnummer. Deretter vil du antagelig få et gavekort, eller en eske med varer som plaster på såret.

Skrev en klage på en pizza en gang husker jeg og fikk en svær pappeske full av tørrvarer. Samme med poteter, klagde fordi jeg fant to råtne poteter oppe i posen, og fikk et gavekort på 100 kr.

Skrevet

Det er sikkert bare litt grønn guffe fra hode til reka.Høres ekkelt ut,men det er ikke farlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...