Gjest Rimelig? Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Er det mulig å finne noen rimeligere butikker? Tenåringen vil dra på shopping. 0 Siter
Gjest ja det er det Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Jeg synes det var mange rimelige butikker når jeg var på shopping der. 0 Siter
Gjest Rimelig? Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Jeg synes det var mange rimelige butikker når jeg var på shopping der. Jeg har vært i hovedgata og syntes det var fryktelig dyrt. Hvor var du da? 0 Siter
løvinne71 Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Danske og norske priser er vel i utgangspunktet ganske like. Og det finnes mange "billige" kjedebutikker i København. Men med tanke på at en dansk krone for øyeblikket er bortimot 1,2 norske, så er det ikke akkurat gunstig å handle i Danmark for tiden... 0 Siter
løvinne71 Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har vært i hovedgata og syntes det var fryktelig dyrt. Hvor var du da? Jeg har hovedsakelig vært i "Strøget" jeg også... Senest for 2 mnd siden. Er jo massevis av butikker som H&M, Gina Trikot, Bik Bok, JC, Kappahl osv. Og her synes jeg prisene i DKK var omtrent det samme som NOK i Norge, men med tanke på kurs forskjellen blir det jo i realiteten dyrere for oss.. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Prisene ligger omtrent på det samme som i Norge, men kursen nå er ikke særlig gunstig nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.