Gjest DVD-trine Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Noen som vet sånn ca hva tollavgift jeg må betale for 2 tv-serier på dvd (2 bokser mao), sendt fra Kina. 0 Siter
natolars Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Det kommer an på hva boksene koster. Hvis varens verdi er under 200kr, betaler du ingenting. Hvis varen koster mer enn 200kr, må du betale 25% moms av varens verdi, inkludert porto. Posten's tollavgift på kommer i tillegg. Husker i farta ikke hvor mye denne avgiften er på, men tror det er drøye hundre kroner. Du kan også fortolle selv på www.toll.no. Det er gratis. 0 Siter
BMS! Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Vet ikke om du trenger betale toll fra Kina, det er jo en av fordelene ved å bo i norge, om man lever av å importere varer. Men som privatperson vet jeg jammen ikke, det har jeg ikke tenkt på. Du må nok uansett momse inn varen, men om du må betale toll fra Kina, det må i alle fall ikke bedrifter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.