voiceliv Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har hatt opplevelser som har gjort meg deprimert, og ble satt på medisin paroxetin. Det ble bare verre og verre ettersom jeg tok medisin. En angst kom og til slutt selvmords tanker.. Oppdaget en dag da jeg glemte å ta medisin at tankene ikke vare i de banene, og angsten var mindre. Straks jeg tok medisin ble det verre igjen. Så nu har jeg i dager prøvd å være uten, og det er mindre angst og ikke de tankene. Noen erfaring med dette? Syntes dette er skremmende. 0 Siter
sort som natta Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 det er faktisk en bivirkning på antidepressive,at man kan bli verre og få økt selvmordsfare.ikke alle som tåler det,selv om de fleste blir bedre. 0 Siter
voiceliv Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 det er faktisk en bivirkning på antidepressive,at man kan bli verre og få økt selvmordsfare.ikke alle som tåler det,selv om de fleste blir bedre. sort som natta Ja det tror jeg. De fleste blir vel bedre men en liten del går det andre veien. Skal til psykologen i morgen og gruer meg til å si at jeg ikke har tatt de på to dager. 0 Siter
ekte nick Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Ja dette er ikke ukjent og du MÅ gå til fastlegen og forklare dette, og be om å få et annet medikament i steden. Dette bør enhver fastlege kjenne til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.