Gå til innhold

Bosch vaskemaskin ødelagt, hvor ringe???

Anbefalte innlegg

Gjest blondie housewife
Skrevet

Har forsøkt å finne ut hvor jeg ringer for å få en reparatør hit for å se på min ødelagte bosch, men finner ikke ut av det. Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Ring elkjøp eller expert,de har ofte kontakt med noen som kan se på maskinen i ditt distrikt.

Gjest hvor har du kjøpt den
Skrevet

Du kan henvende deg til din forhandler hvor du kjøpte maskinen. Da får du håpe det ikke var elkjøp. Der får du ikke god hjelp..

Gjest blondie housewife
Skrevet

Hva er det som er symptomene da?

Vel, den stoppet midt i et program og alle lampene begynte å blinke. Får ikke startet den, pumpet ut vannet eller sentrifugert, rett og slett ingen ting.... Hmmmm

Gjest blondie housewife
Skrevet

Du kan henvende deg til din forhandler hvor du kjøpte maskinen. Da får du håpe det ikke var elkjøp. Der får du ikke god hjelp..

Takk. Kjøpte den på Siba. Får håpe de er bedre enn El-kjøp...

Skrevet

Takk. Kjøpte den på Siba. Får håpe de er bedre enn El-kjøp...

Min Bosch oppvaskmaskin streiket for en stund siden og jeg ringte butikken der jeg kjøpte den. Fikk der nummeret til merkeverkstendet og makan til god service!!! Det kom en vanvittig kjekk reparatør et par dager etter og han var hyggelig, dyktig og rask (han kunne godt brukt litt lengre tid... ;o) ).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...