Spirello Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 http://www.vg.no/frieri/ Nå kan man jammen fri i avisen og nå.. Blir liksom litt "massefrieri", men kanskje litt romatisk og? Tror jeg heller ville at han skulle fridd til meg face to face, på en super romantisk måte hehe.. jeg tror jeg begynner å bli gammel, for fikk tårer i øya av det klippet på radio1 når han frir til samboern sin. Han griner, hun griner, alle i studio griner og jeg griner .) Hehe.. 0 Siter
laban Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Jeg synes VG virker ganske desperat for tiden. Ref. oppslaget om hundenavn lenger ned på førstesiden. Hvis jeg hadde vært journalist, hadde jeg hatt problemer med å engasjere meg i folks giftelyst og "oppsiktsvekkende" hundenavn... Gammel, dum vits: En med to hunder kalte dem Whisky og Soda. Men begge kom hvis han ropte "Pjolter!". 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Hadde jeg blitt fridd til i VG, hadde jeg nesten sagt nei utelukkende av den grunn... 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Dette hadde ikke vært noe for meg, nei. Jeg ville nok ha betakket meg også i "gamle dager" da dette var noe nytt, men da var det i det minste originalt. Og å være én blant ørten andre som frir på denne måten - nei takk! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Ikke mye romantisk, spør du meg. Virker heller som et rop om oppmerksomhet. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Jeg synes sånt er så harry at jeg ikke er i nærheten av å bli rørt, uansett hvor fint jeg ellers synes det er at folk er glade i hverandre. 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Jeg synes sånt er så harry at jeg ikke er i nærheten av å bli rørt, uansett hvor fint jeg ellers synes det er at folk er glade i hverandre. Helt enig:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.