Gjest VKF Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 *Nikker* Jeg hadde flere par gjennom årene, den vanligste fargen var sort, men jeg mener de fantes i andre farger også. Men de var jo ikke gode å gå i, de var jo helt flate! Jeg også hadde sort. Jeg husker ikke hvordan de var å gå i, men de kan umulig ha vært gode nei:-) Jeg husker den turen til Trondheim veldig godt. Jeg og venninna min var på langtur alene for første gang. Det var stort, vi var i knisealderen og lo og kniste av det aller meste. Det var så mange rare folk der i "storbyen", synes vi :-) Vi kjøpte "bygaver" til mødrene våre. Gyselige signalgrønne blomstervaser. Siden ble det flere turer og jeg husker veldig godt at det inne på busstasjonen sto en vekt vi pleide å veie oss på. *mimre mimre* 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Nå fikk jeg skiklig lyst på kinasko igjen :-D Veldig morsomt navn egentlig, jeg har vært supermange ganger i kina, og aldri sett dem der ;-) :-) 0 Siter
morsan Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Ja, var det ikke på Neste stopp man fikk tak i slike? Mener å huske at jeg og en venninne dro til Trondheim på Neste Stopp for å kjøpe Kinasko:-) *mimre mimre* Shoppingturer til Neste Stopp husker jeg godt! :-) Dra til Trondheim med en gjeng venninner under planleggingsdagen på skola.... ;-) Men det var mye der jeg ikke hadde råd til, men jeg kom alltid hjem med en haug av disse svarte bøkene med røde hjørner. Har alltid vært litt svak for papirvarer*S* Og selvsagt skjerf og slikt. Og røkelse, til min mors store fortvilelse... 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Mener du kinasko? De hadde jeg nesten glemt:-) De er jo også brukbare, men blitt grådig dyre i forhold til noen år siden. Ballerinasko er slike flate og runde foran med liten sløyfe. Det har jo vært mange som har brukt slike de siste årene også så, de kom vel tilbake for ca tre år siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.