Bookworm Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Hjerte = Noter lurer jeg også på, så jeg håper noen svarer deg på det + flere andre tegn jeg har sett der... 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Hjerte = Noter lurer jeg også på, så jeg håper noen svarer deg på det + flere andre tegn jeg har sett der... 0 Siter
ilaria Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 http://www.djod.co.uk/2008/12/16/how-to-do-music-notes-love-hearts-and-other-symbols-in-facebook-status-updates-and-chat/ 0 Siter
Gjest Aggathe ♀ Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 ♫♪♥♣☺♀ Ikke bare på FB man kan bruke tegn gitt!! Men søk bare på tegnkart på pcen din, så kopierer du og limer inn hvor det enn måtte passe 0 Siter
Aggathe Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 ♫♪♥♣☺♀ Ikke bare på FB man kan bruke tegn gitt!! Men søk bare på tegnkart på pcen din, så kopierer du og limer inn hvor det enn måtte passe Men det sees jo ikke her da ser jeg, hm, ja ja, på FB går det iallefall! 0 Siter
ilaria Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Men det sees jo ikke her da ser jeg, hm, ja ja, på FB går det iallefall! På "100 nyeste" vises det hvertfall;) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 http://www.djod.co.uk/2008/12/16/how-to-do-music-notes-love-hearts-and-other-symbols-in-facebook-status-updates-and-chat/ Takk! Det skal prøves :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 ♫♪♥♣☺♀ Ikke bare på FB man kan bruke tegn gitt!! Men søk bare på tegnkart på pcen din, så kopierer du og limer inn hvor det enn måtte passe Hæ? 0 Siter
Aggathe Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 ♫♪♥♣☺♀ Ikke bare på FB man kan bruke tegn gitt!! Men søk bare på tegnkart på pcen din, så kopierer du og limer inn hvor det enn måtte passe Ble bare tull dette, jeg prøver en gang til: 1.Se i venstre hjørne av skjermen din om du har et fargerikt ikon til å komme inn på alle programmer på pcen. 2. Åpne denne! 3. Skriv "tegnkart" i søkefeltet i venstre hjørnet av siden som kommer opp og trykk søk! 4. Og da kommer det opp et tegnkart! Eller enda enklere : C:/WINDOWS/system32/charmap.exe Dette er linken til tegnkartet om du bruker windows, funker iallefall på min! 0 Siter
Aggathe Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 På "100 nyeste" vises det hvertfall;) Ja, så det, det var da ihvertfall noe, jeg så tegnene i forhåndsvisningen og etter meldingen var sendt også, først når jeg åpnet den det bare ble kluss, ja ja, sånn kan det gå : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.